Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Faktum kvarstår. Detta är ett sportfiskeforum. Inget forum för bilder av lättklädda människor i erotiska kontexter. Vill man titta på sådana bilder så finns det forum för det. Det är bara att söka sig dit om så är fallet. Den svenska mannen kanske håller på att anpassa sig i ett mer jämlikt samhälle, där inte kvinnan måste objektifieras?
    Zebaztian ZzZ

Kommentera

Ursprungligen postat av Zebbe Visa inlägg
      Faktum kvarstår. Detta är ett sportfiskeforum. Inget forum för bilder av lättklädda människor i erotiska kontexter. Vill man titta på sådana bilder så finns det forum för det. Det är bara att söka sig dit om så är fallet. Den svenska mannen kanske håller på att anpassa sig i ett mer jämlikt samhälle, där inte kvinnan måste objektifieras?

Kommentera

Väl talat Sebastian!

Kommentera

håller med till100%

Kommentera

Ursprungligen postat av Captain_Lovestar Visa inlägg
            Du trollar.

Ställ dig frågan om hur attraktivt det blir för kvinnor att regga sig på fiskesnack om bilder som syftar på sexuella undertoner gentemot just kvinnor. Jag skulle bli mycket förvånad om merparten av de som du gör upprop skulle acceptera bilder med homosexuella anspelningar.

Sen är du inte direkt den vassaste kroken i lådan om du inte fattar att fiskesnack har affärskontakter som troligen inte vill figurera i samband med dessa bilder.

Men ett tips är, tänk till och försök se från andra sidan. Då kommer du att få lite förståelse för logiken.
            Jag har många vassa krokar i min låda, så det är inga problem för mig. Men du verkar ta åt dig väldigt mycket.

I vilket fall så ska det vara samma oavsett kön.
            Bort med alla bilder av lättklädda män som figurerar i albumet eller låt foton med lättklädda kvinnor få postas också.
            Så de som känner sig träffade borde ju få varningar och tillsägelser också nu.
            Nakenhet är nakenhet, och håriga mansbröst är för mig mycket värre att se än kvinnobröst.
            Men som jag sagt tidigare så besvärar det mig inte alls oavsett kön. Bara det är en fisk med i bilden också.

Förstår ändå inte att diskussionen blivit så stor som den blivit. Bergmans regler är vad som gäller då detta är hans webbsida och han är ytterst ansvarig.

Kommentera

"Mans-ägda sporter är på det viset" "Man ska inte låta dessa udda män förtrycka en"
              Snacka om att gå balansgång. Så du menar att bara för att det finns ett sexistiskt kvinnoförtryck, så är det bara att acceptera detta, och dessutom anamma det i andra sammanhang? Udda män... Jag kan inte annat än tolka det som homosexuella män i det sammanhanget. Att kalla homosexualitet, "inte normen" och "udda", är inte bara fruktansvärt förlegade "argument" från stenåldern. Det är också helt befriat från kunskap och acceptans. Man kan ju undra om du röstade SD också?
              Jag undrar om jag någonsin läst ett inlägg med så många FELAKTIGA antaganden.

Nej jag röstade inte på nynazisterna i det där vidriga partiet.
              Nej det var inte homosexuella män jag syftade på, homosexuella män och kvinnor respekterar jag stort.
              Jag menade asexuella män som inte ser en naken kvinnokropp som något vackert, och de män som skriker "kvinnoförakt" och "förnedrande mot kvinnor"så fort de ser sexuellt anspelande foton med kvinnor.

Som om kvinnor inte själva kan bestämma hur de vill bli poträtterade utan behöver män som håller dem om ryggen vad de än ska göra här i livet. Det är NI som håller tillbaks kvinnorna i samhället. Beter er som om de vore barn som inte kan tänka och bestämma själva.
              1800-talets kristna påminner det om.

Kommentera

Lås tråden admin!

/M
                Mina Placeringar:
                2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
                2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike

Kommentera

Men hur svårt ska det vara, håller med om att rena porrbilder hör inte hemma här, två nakna brudar där de visar 2 nipplar big deal, de flesta här har sugit på dem vid födseln och många kommer suga på dem i tonåren. Huvudsaken är ju dock att de hgar med fiske att göra vilket bilden har. Men ska inte det bli accepterat ska fan inte bilder med jerkar i röven och halvnakna män med karpar inte hleler får vara kvar.

Får usäkta stavning och meningsuppbyggnad är ikke nykter men you get the point

Kommentera

eller bara jävligt blåsta brudar !!!!!!!!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
                      Men hur svårt ska det vara, håller med om att rena porrbilder hör inte hemma här, två nakna brudar där de visar 2 nipplar big deal, de flesta här har sugit på dem vid födseln och många kommer suga på dem i tonåren. Huvudsaken är ju dock att de hgar med fiske att göra vilket bilden har. Men ska inte det bli accepterat ska fan inte bilder med jerkar i röven och halvnakna män med karpar inte hleler får vara kvar.

Får usäkta stavning och meningsuppbyggnad är ikke nykter men you get the point
                      Det märks att du är berusad..

Din logik är ganska rolig. " Jag får inte se nakna kvinnor i fotoalbumet. Jag gillar nakna kvinnor. De som säger att jag inte får se på nakna kvinnor i fotoalbumet måste alltså inte gilla nakna kvinnor. De måste då gilla nakna män. Då ska de f-n inte få se det de gillar heller, nakna män. Det ska vara rättvist!"

Jag hoppas du förstår poängen.
                      www.hellfish.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      82 svar
                      28 413 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Ziggystardust  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      124 visningar
                      0 gillar