Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet

Vill bara markera att det INTE är ok med varken nakenbilder eller porrbilder här på Fiskesnack.com. Vill man kika på sådant så finns det mängder av andra sidor på nätet...

Jag vill att ni rapporterar sådana bilder så rensas dem bort så fort vi kan. Varning eller banning blir följden beroende på hur grov bilden är.

Over and out / Bergman
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Jag tycker ändå det gav fotoalbumet en mening. Kändes mer konstnärligt) Jag skall nog fan öppna en sida med, brudar, fiske, jakt, spel, mat samt snustester. Det täcker liksom in allt som är mingsfullt i livet.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
      Jag tycker ändå det gav fotoalbumet en mening. Kändes mer konstnärligt) Jag skall nog fan öppna en sida med, brudar, fiske, jakt, spel, mat samt snustester. Det täcker liksom in allt som är mingsfullt i livet.
      Du kanske inte såg bilden som kom upp ikväll?

Kommentera

Det låt som en bra ide ...
        Gädda : 9,8 Gös : 5,7 Abbore : 1,6 Sutare : 1,7 Regnbåge : 3,2 brax : 3,7 Röding : 1,7 Björka 0,62 Lake : 1,6

Kommentera

Rena porrbilder etc är ju rätt meningslöst. Men såg inget fel i bilden på karparna, som någon skrev, en halv nippel big deal, men rövhål med wobbler i och nakna karpfiskande män är ok?

Kommentera

Det finns en enkel gratis-sida som heter www.warfaces.se som är till för att ladda upp diverse bilder på forum, samt att man kan diskutera bilderna.
            Sidan är egentligen till för olika airsoft-communitys och gearheads, men kan användas av alla så varför inte sportfiskare...

Där finns det en "pr0n" avdelning som kräver inloggning. =)

Kommentera

Applåder...
              www.hellfish.se

Kommentera

jag ber om ursäkt Bergman visste inte att min karpbild skulle få såpass sjuka följder! Tyckte den var ganska harmlös men andra tyckte väl att den betydde "fritt fram"... sorry mannen!
                http://www.Teamoptimus.net

Kommentera

indy du har inte så mycket att be om ursäkt för egentligen tycker jag, det är andras ensak att lägga upp rena porrbilder som är så äckliga att man knappt kan kolla på dom.
                  dessutom är där inte ens fiskar i dom värsta bilderna, på din var där iallafall en fin karp med ju

Kommentera

Inget fel på din bild indy,men de andra kortet hade inte någe o göra me fiske,man får tänka lite på vad man skriver o lägger upp här på FS för här finns en hel skara av yngre fiskare,vi vill ju inte att föräldrarna till de yngre förbjuder dom o vara på FS.
                    Vi ska värna om de yngre o lära dom fiske o tips som de kan ha nytta av,de e roligare o se dom ute på sjöarna än att de springer runt i city o ställer till me skadegörelse o får egna problem.
                    Vattnet e alltid blött

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    82 svar
                    28 407 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Ziggystardust  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    123 visningar
                    0 gillar