Indys bild var det filmen lr karpen med brudarna?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang naken-/porrbilder i fotoalbumet
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av indy Visa inläggjag ber om ursäkt Bergman visste inte att min karpbild skulle få såpass sjuka följder! Tyckte den var ganska harmlös men andra tyckte väl att den betydde "fritt fram"... sorry mannen!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lodwig Visa inläggTycker din bild var som vilken annan, finns ju flera bilder när killar står med bar överkropp. Din var ju inte menad att vara störande o äcklig.
Kommentera
-
Ja, vad som räknas är väl avsikten med bilden man lägger upp. En bild på en fiskare naken eller ej lär ju inte uppröra iom att fokus ligger på fisk eller fiske, men syftet med de bilderna som lades upp men nakna eller seminakna kvinnor var snarare att understödja grabbig "hö hö"-mentalitet. Precis som att så fort en tjej lägger upp en bild i fotoalbumet poserandes med fisk eller utrustning så kommer det alltid kommentarer som i grunden anspelar på sex och/eller utseende.
En stor eloge till Bergman för att du tar tydlig ställning!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av odevetu Visa inläggHmm... Jag tycker nog det är ganska stor skillnad på att lägga upp en bild av sig själv eller av polare (aktiva på FS) poserande med egenfångad fisk (trots bar överkropp), mot att lägga upp en bild på ett par "random" nakna tjejer hållandes en fisk (som de dessutom troligtvis inte fiskat upp själva).
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Captain_Lovestar Visa inläggJa, vad som räknas är väl avsikten med bilden man lägger upp. En bild på en fiskare naken eller ej lär ju inte uppröra iom att fokus ligger på fisk eller fiske, men syftet med de bilderna som lades upp men nakna eller seminakna kvinnor var snarare att understödja grabbig "hö hö"-mentalitet. Precis som att så fort en tjej lägger upp en bild i fotoalbumet poserandes med fisk eller utrustning så kommer det alltid kommentarer som i grunden anspelar på sex och/eller utseende.
Startade tråden kontroversiellt namn på ett bete för en tid sen angående sexanspelningar på betesnamn och detta är i samma kategori. Visst om folk vill fulsurfa, men låt andra slippa se skiten. Särskilt som detta är ett fiskeforum!!!
Tyvärr simmar det säkert omkring en och annan ful fisk här inne...
/ H
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Captain_Lovestar Visa inläggJa, vad som räknas är väl avsikten med bilden man lägger upp. En bild på en fiskare naken eller ej lär ju inte uppröra iom att fokus ligger på fisk eller fiske, men syftet med de bilderna som lades upp men nakna eller seminakna kvinnor var snarare att understödja grabbig "hö hö"-mentalitet. Precis som att så fort en tjej lägger upp en bild i fotoalbumet poserandes med fisk eller utrustning så kommer det alltid kommentarer som i grunden anspelar på sex och/eller utseende.
Kan bara hålla med 100%. Rak i ryggen, bort med "snuset-i-taket-mentaliteten"!Zebaztian ZzZ
Kommentera
-
Visst ska porrbilder inte finnas här, möjligtvis inte heller någon form av nakenbild. Men var då konsekventa och plocka bort allt oavsett om det är män eller kvinnor som visar bröst eller könsorgan.
Ska det vara så ska det vara åt båda håll.
Den som mår så dåligt av kvinnlig nakenhet i samband med en hobby som ägs av män så borde man nog ta sig en funderar på om det kanske är en själv som har problem istället för att börja skrika "pervo" eller kalla porrsurf för "fulsurf"
Inget fult med att titta på nakna kvinnor, det har män velat göra i alla tider och så kommer det fortsätta vara.
Ta som exempel tjejerna som viftar på flaggor innan alla Formula 1-lopp på TV, ta tjejerna som svansar runt i ringen mellan ronderna i boxning.
Mans-ägda sporter är på det viset och bara för att man försöker vara politiskt korrekt och låtsas som att man inte uppskattar det (och kvinnor som tycker det är sexistiskt) så är det inget fel på det alls. En man som inte uppskattar naken hud hos en kvinna, oavsett om han är gift eller inte, är inte normen utan tvärtom. Man ska inte låta dessa udda män förtrycka en.
Blunda, skrik inombords, men har man något emot det så kan man hålla det för sig själv och svälja sin stolthet.
Kommentera
-
Nu var det ju inte dom två första bilderna som var problemet utan den sista, vet inte om du såg den.
Jag med sitter med mina barn och kollar i fotoalbumet ibland och det tror jag fler gör, det sista man vill förklara är varför tanten ligger med snigelslem över hela kroppen. Jag vet inte hur många som hörde av sig till Bergman men jag var en av dom som tyckte att det inte lirade på ett fiskeforum.
Nakna tjejer på fiskerelaterad bild säger jag inget om. Vill jag däremot se porrbilder kollar jag på andra sidor, utan barn i närheten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av odevetu Visa inläggHmm... Jag tycker nog det är ganska stor skillnad på att lägga upp en bild av sig själv eller av polare (aktiva på FS) poserande med egenfångad fisk (trots bar överkropp), mot att lägga upp en bild på ett par "random" nakna tjejer hållandes en fisk (som de dessutom troligtvis inte fiskat upp själva).
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera