100 postgränsen, för köp&sälj samt omröstning i tävlingar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

100 postgränsen, för köp&sälj samt omröstning i tävlingar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 100 postgränsen, för köp&sälj samt omröstning i tävlingar?

Vore det bra med en gräns på 100 inlägg för att få skriva i köp&sälj samt få rösta i tävlingar?
    230
    Ja
    32,17%
    74
    Nej
    67,83%
    156
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Som vanligt kommer du med kloka åsikter och förslag..

Kommentera

Jag antar att du vill åt oseriösa personer, vilket är bra.

Men 100 inlägg är nog lite mycket, det kan ju ta väldigt lång tid om man inte är så aktiv att skriva inlägg.

Men som sagt någon gräns vore bra, jag tycker att det kan vara lagom med 30-50 inlägg, det räcker ganska bra om man vill kolla vad det är för person man handlar med om vi pratar köp&sälj.
      Jerkbait är en dyr sjukdom...

www.BrunnbergLures.se

Kommentera

A4, kanske du skulle starta en egen omröstning. Under dom åren jag varit här så har det ofta varit dom som har mindre än 100 inlägg som blåst folk eller sålt suspekta saker (misstänkt stöldgods) och hållit en ganska låg profil iövrigt.
        Botrik, du har vässat din argumentation, bra unge man, ditt första påhopp var inte vackert.
        Gissar att det blir intressant för FS-moderator att kolla hur många med över 100 inlägg som röstar nej...
        Senast ändrad av Alessandro; 2008-08-03, 15:32.
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Jag röstar för, det kommer definitivt att gallra bort oseriöst folk.
          Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
            A4, kanske du skulle starta en egen omröstning. Under dom åren jag varit här så har det ofta varit dom som har mindre än 100 inlägg som blåst folk eller sålt suspekta saker (misstänkt stöldgods) och hållit en ganska låg profil iövrigt.
            Botrik, du har vässat din argumentation, bra unge man, ditt första påhopp var inte vackert.
            Gissar att det blir intressant för FS-moderator att kolla hur många med över 100 inlägg som röstar nej...
            Kanske är det dags för folk att börja tänka lite, ifrågasätta saker man tycker verkar orealistiska och vara lite kritisk när man köper saker. Ngt jag tkr är SJÄLVKLART? Har gjort det varje gång jag varit osäker, och är det en seriös säljare förstår han det.

Annars kommer ni oavsett vart ni handlar bli "lurade" (mer eller mindre) flera gånger om i framtiden.

Framgick det att jag röstade NEJ?
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
              Kanske är det dags för folk att börja tänka lite, ifrågasätta saker man tycker verkar orealistiska och vara lite kritisk när man köper saker. Ngt jag tkr är SJÄLVKLART? Har gjort det varje gång jag varit osäker, och är det en seriös säljare förstår han det.

Annars kommer ni oavsett vart ni handlar bli "lurade" (mer eller mindre) flera gånger om i framtiden.

Framgick det att jag röstade NEJ?
              nej det gjorde de inte, bra att du sa de
              Nu har ja satt mej i klistret. Tagit mej tak över huvet. Gått ut på farlig is!

Kommentera

Glömde skriva det, men tror det är ett skitbra förslag om man vill ha fler meningslösa trådar och fler meningslösa inlägg.
                sigpic

Kommentera

Jag tycker att det är bra att jag ska slippa oroa mig för allt som kan hända i världen. Perfekt att lägga över ansvaret på en webbmaster. Hur ska vi lösa liknande saker på tex Blocket?
                  Face it, man kan alltid blåsa någon om bara viljan finns. Och det är upp till dig själv om du ska låta dig bli blåst.
                  Lägg gärna en 100-posters spärr, mig gör det inget. Problemet kommer fortfarande finnas kvar. Dessutom så misstänker jag att en del bra annonsörer kommer att söka sig till andra fiskeforum. Har själv handlat av folk som lagt upp en annons som sitt första inlägg, bra dealer var det också.

//Stefan
                  Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Intressant att alla har åsikter kring just köp&sälj,inget om tävlingar typ vackraste bilden där man skall rösta.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X