100 postgränsen, för köp&sälj samt omröstning i tävlingar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

100 postgränsen, för köp&sälj samt omröstning i tävlingar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ett tips är väl att gå in och kolla vad personen har skrivit i sina inlägg, utav det borde man få en uppfattning om man anser att användaren är pålitlig.
    Sen är det ju ingen som hindrar en att låta bli att göra affärer med en som inte har kommit upp till 100inlägg, man kan ju till och med sätta en ännu högre gräns. Om man nu anser att 100inlägg behövs så är det ju bara att inte göra affärer med en person som har gjort till exempel 75stycken.
    Jag själv stödjer lokala butiker, så vilket beslut som än fattas så påverkar inte detta mig

Angående tävlingar så vet jag inte riktigt, jag har inte så stor koll hur dessa brukar vara. Men om det brukar vara mycket fusk och så är det kanske lämpligt med en gräns av något slag.

Kommentera

Har varit medlem här på fiskesnack i drygt 3 år, men ändå bara skrivit 32 inlägg...

Köper man något över internet och bestämmer sig för att varan ska skickas, istället för att hämta upp varan. Så vet man ju att det är en risk med detta.

Tycker därimot att om man ska sälja något genom fiskesnack, så ska fiskesnack ha alla uppgifter om säljaren.

Så som personnr, adress, telenr .. utan dessa uppgifter så ska man inte kunna sälja något här..

Tror att om man ska ha en inläggsgräns, så kommer detta leda till många oseriösa inlägg, och det vill väl ingen ha?

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
      Vore det bra med en gräns på 100 inlägg för att få skriva i köp&sälj samt få rösta i tävlingar?
      Senast ändrad av Dalle; 2008-08-19, 18:22.

Kommentera

Men kolla, ett bra exempel är mig,det här är mitt första inlägg och jag är ändå jätteseriös fiskare som verkligen har ambition,ska vi( dom under 100 inlägg) inte få vara med och rösta i tävingar m.m bara fr att vi nyss har registrerat oss eller kanske inte är inne jätteofta och skriver.
        Ni borde tänka om eftersom ni gallrar seriösa medlemar också.Själv fick jag en stor havsöring idag.
        Skitfiske!

Kommentera

Stor havsöring? Svenska rekordet är på över 14 kilo och du fick en under minimåttet.
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

hmmm mitt första inlägg var i köp o sälj har ju bara gjort 5 st nu iofs, då jag mest sitter o läser på denna sidan eftersom jag inte tycker mig behöva skriva 25 inlägg om dagen, alla frågår o svar om allting finns ju redan! tycker det är en rent puckat förslg dock eftersom du tar bort så oerhört många som vill sälja el köpa...förstör ju bara för den som vill göra en snabb bra affär.

Kommentera

En bra idé.

Postar detta bara för att komma ett steg närmare 100

Kommentera

Kan man inte ha en gräns för hur många besserwissrar det får vara med på en tråd?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                X