Menar du Rosa pantern ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Namn på beten!!! (kontroversiell benämning på salmofärg? /mod)
Collapse
X
-
Heter färgen pink pussi på förpackningen och förkortningen är yp? Står det young pussi nånstans? I vilket så är det ju mer talande för företagets (eller campens) inskränkthet än någonting annat. Hade färgen hetat snorren så hade ju ingen brytt sig, möjligtvis några moraltalibaner.
Jag har svårt att se att någon skall fara illa av att färgen har ett eller annat namn. Även om den hade hetat juden så tror jag knappast att någon pallat bry sig. Snippan är ju dessutom faktiskt rosa, eller åtminstone delar av den.
Förvirrat inlägg det här men jag tycker att visst så förmedlar det här faktumet en rätt omklädningsrumssvettig kvinnosyn men att detta inte är något egentligt problem.
Jag moddade trådnamnet lite också.Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Allessandro, YP står väl för något annat? Atom 25 gr YP är abborrfärgad, inte rosa.
Young P*ussy tycker jag är helt åt helvete att döpa en färgkod till. Pink P*ussy skulle vara bättre, men ändå inte bra. Just att det är young P'ussy drar ju tankarna åt pedofilism, inte konstigt att det är män som kommit på detta namn._______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mobis Visa inläggVad är det för fel på "Ung Katt"?
Det blir vad man gör det till... SNUSKHUMMRAR!sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Könberg Visa inläggHeter färgen pink pussi på förpackningen och förkortningen är yp? Står det young pussi nånstans? I vilket så är det ju mer talande för företagets (eller campens) inskränkthet än någonting annat. Hade färgen hetat snorren så hade ju ingen brytt sig, möjligtvis några moraltalibaner.
Jag har svårt att se att någon skall fara illa av att färgen har ett eller annat namn. Även om den hade hetat juden så tror jag knappast att någon pallat bry sig. Snippan är ju dessutom faktiskt rosa, eller åtminstone delar av den.
Förvirrat inlägg det här men jag tycker att visst så förmedlar det här faktumet en rätt omklädningsrumssvettig kvinnosyn men att detta inte är något egentligt problem.
Jag moddade trådnamnet lite också.
Det kanske hade varit problem om du varit kvinna?
Dessutom så gillar jag inte pedofilkänslan man får som man
Som det tidigare skrevs om bustern som hette gay-birger så är det lika illa!!!
/ H
Kommentera
-
om jag säger det såhär om nån skulle göra ett bete som heter bögenjacob skulle jag bara garva åt det . vetu varför ? för jag kan slappna av och inte ta allt så seriöst.
det kan fan ingen göra längre . allt är så sexistiskt och alla tar så illa upp om nån råkar kläcka ur sig fi*tta eller nått om tjejer . om jag säger f*itta i ett klassrum blir jag utkastat . sen frågar man tjejerna i klassen om dom tog illa upp , nej det gjorde dom inte . det är bara nån som kommit på att om man säger kvinnas könsorgan kommer alla tjejer hamna i djup depression och ta självmord .
dom gör ju kvinnorna mer sårbara än vad dom egentligen är !
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Håller Ambassadeur 2500c för jerk <100g?av SwangstaGammal tråd men jag har gjort något liknande (tror jag) i försöket att göra om min 2500C till en havsöringsrulle....5 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-03-23, 16:06 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
4 015 visningar
1 gilla