För mej får det gärna döpas en färg som är lite grisrosa till TW = Tjocke Wreck
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Namn på beten!!! (kontroversiell benämning på salmofärg? /mod)
Collapse
X
-
Absolut fel ordval att välja young istället för något annat! Men allvarligt, beten som döps till gaybirger, *****, bögbustern osv. spela roll! Tycker några här inne är riktiga moralkärringar och att det är löjligt att ens diskutera detta! Tror helt ärligt att det är fler som köper än som dissar betet tack vare ett sådant namn!
Och för det andra, är det inte lite infantilt att lägga så stor vikt vid namnet? Man fiskar väl ett bete vars färg man tror på?
Mvh!
Kommentera
-
Japp, så är det nog, lägger man in andra värderingar i namnet så är nog inte fiske huvudintresset.Ursprungligen postat av Alsbäck_ Visa inläggAbsolut fel ordval att välja young istället för något annat! Men allvarligt, beten som döps till gaybirger, *****, bögbustern osv. spela roll! Tycker några här inne är riktiga moralkärringar och att det är löjligt att ens diskutera detta! Tror helt ärligt att det är fler som köper än som dissar betet tack vare ett sådant namn!
Och för det andra, är det inte lite infantilt att lägga så stor vikt vid namnet? Man fiskar väl ett bete vars färg man tror på?
Mvh!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
det måste vara en pedofil som ligger bakom namnen!... finns här en annan färg som heter Barnbajs
Senast ändrad av Rassie; 2009-02-16, 23:35.På jakt efter 15+
Kommentera
-
magic : exakt det ja säger , ni har förutfattande meningar om att kvinnor ska vara så känsliga.
jag känner många tjejer som tycker sånt här är bara kul och hatar när folk ska hålla på och överreagera.
men i och med att ni tror att dom är så känsliga och behandlar som dom skulle vara det blir dom också känsliga . varför tror du att döttrarna skulle reagera på att dom döpt en färg till young pussi ?
för jag tror knappast att sönerna skulle ha nåt emot att det står young d-ick ?
Kommentera
-
Finns ingen standard ibland färgerskoder.Ursprungligen postat av Olof Visa inläggAllessandro, YP står väl för något annat? Atom 25 gr YP är abborrfärgad, inte rosa.
Young P*ussy tycker jag är helt åt helvete att döpa en färgkod till. Pink P*ussy skulle vara bättre, men ändå inte bra. Just att det är young P'ussy drar ju tankarna åt pedofilism, inte konstigt att det är män som kommit på detta namn.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Jag vet att det är många tjejer som inte skulle lyfta på ögonen för detta, precis som du skriver. Men själva namnet i sig är kränkande, och åt pedofilism-hållet.Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inläggmagic : exakt det ja säger , ni har förutfattande meningar om att kvinnor ska vara så känsliga.
jag känner många tjejer som tycker sånt här är bara kul och hatar när folk ska hålla på och överreagera.
men i och med att ni tror att dom är så känsliga och behandlar som dom skulle vara det blir dom också känsliga . varför tror du att döttrarna skulle reagera på att dom döpt en färg till young pussi ?
för jag tror knappast att sönerna skulle ha nåt emot att det står young d-ick ?
Det är just själva grejen med att män köper denna produkt och skrattar lite, young p*ussy höhö.. Allt som bidrar till denna pedo-mentalitet är för inte världen framåt..
Och just det faktum att många inte tycker detta är roligt och inte kommer köpa denna färg säger väl sitt klara språk, namnet var inte speciellt lyckat?_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-07-02, 10:52 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 149 visningar