Bebest och jag ska ut! Vem drar flest bågar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bebest och jag ska ut! Vem drar flest bågar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Hundersmarck
    Kul! samma här ska nog fixa lite smet till pannkakorna. de blev ganska mkt pasta över som får bli mäsk. körde den i köksberedaren så ny är de fiiin. ska samt göra lite deg till metet av betesfisk. ska ut me Natito. har varit ute me honom 1 gång tidigare. ganska kul o lära känna folk här på fiskesnack. De bär ut till orlången efter abbore gös gädda. lycka till me erat fiske. vi ska minsan lura lite fisk också.
    Vem är Hundersmarck?

Kommentera

Tackar tackar Klart man var tvungen att visa vart skåpet skulle stå men jag måste erkänna att jag hade lite problem i början när Bebests spö mest stog böjt och en annan knappt hade nått nafs Men skam den som ger sig och på slutet precis innan skymningen klev det på 2st som fixade ledningen! Får tacka för gott sällskap och go mat Vem kan motstå stora saftiga korvar med gott bröd och svampstyvning a la bebest
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av natito
        Vem är Hundersmarck?
        Det ska väl du veta, ni har ju tydligen fiskat tillsammans förut
        Hahahahaha, fan vet vad Hundersmarck menar med sitt inlägg!!

"Kul! samma här ska nog fixa lite smet till pannkakorna. de blev ganska mkt pasta över som får bli mäsk. körde den i köksberedaren så ny är de fiiin. ska samt göra lite deg till metet av betesfisk. ska ut me Natito. har varit ute me honom 1 gång tidigare. ganska kul o lära känna folk här på fiskesnack. De bär ut till orlången efter abbore gös gädda. lycka till me erat fiske. vi ska minsan lura lite fisk också."
        Senast ändrad av grindpalm; 2004-09-22, 11:22.
        Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

Haha jo det verkar onekligen som om ni har fiskat tillsammans nån g¨ng förut haha
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Inte bara fiskar tycks fortsätta växa efter sin död..

Noterar att sen jag meddelat min förlust i den intressanta kampen om bågarna så har jag fått ytterligare en röst.

Men faktum är att jag fick storstryk mot kvällningen. Kenta drog flest så enkelt var det. En bidragande orsak var att han behärskade inte bara flugspöet utan även metade upp en båge.

Jag höll mig konsekvent till en metod medan Kenta rodde med flugan på släp, kastade fluga, flötmetade och bottenmetade. Och det gav till slut resultat även om flötmetet gick mer än lovligt trögt för alla som ägnade sig åt det.
            Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Mystik! Hundersmarck har fiskat med Natito men inte tvärtom. Detta måste redas ut!
              Bend or Die!!

Kommentera

Haha 1 extra tröst röst Det är med Hundersmarck och Natito verkar intresant

Kommentera

Den där Natito o jag ska göra film sägs de fast jag vete fanken vem han e...
                  kanske lika bra
                  //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
                    Den där Natito o jag ska göra film sägs de fast jag vete fanken vem han e...
                    kanske lika bra

kan du inte reda upp detta en gång för alla!

känner ni varandra? du har ju skrivit att ni både har och ska fiska ihop. och detta om en film har jag inte hört ngt om, vad är det?

han skriver att han inte ens vet vem du är, och det är efter det att ni, enligt dig, har varit och fiskat.

sorry, jag får inte ihop det...
                    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                    \m/

Kommentera

Okejj du ska få de klart nu
                      vi känner varandra och vi har fiskat 2 gånger och har varit i stan o kolat på fiskegrejjor. planering av en film har påbörjats men vi vet inte ifall nån kan klippa ihop filmen gratis. .men en sak jag undrar... vem fan e Natito?
                      //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 283 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art