Bebest och jag ska ut! Vem drar flest bågar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bebest och jag ska ut! Vem drar flest bågar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Men Natito vet ju inte vem du är!!!!!!!!!!!!!
    Bend or Die!!

Kommentera

Jag har ingen aning... Kanske e brorsan som låtsas vara Natito hehe.eller ifall renato ska vara natito eller ifall jag inte vet vad jag snackar om l'ngre
      //Me

Kommentera

Wow lägg ner den här disskutionen nu va Jag blir ju helt snurrig i skallen
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Skärpning nu grabbar! Denna tråd handlade om Bebest och Kentas fisketur! Nästa gång rensar jag bort samtliga inlägg som inte har med tråden att göra!

Kommentera

Aah bra stizo Den disskutionen kan ni ta över mail eller PM Här ska vi nu njuta av min seger över bebest
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
              Aah bra stizo Den disskutionen kan ni ta över mail eller PM Här ska vi nu njuta av min seger över bebest

seger och seger! alla vi som haft äran att träffa Bebest vet att han är en ödmjuk och snäll människovän. för att inte göra dig ledsen så fiskade han dels utan krok, och dessutom använde han snus som bete (en fastknuten portionsprilla). trotts detta fick han mycket mer fiskar än dig, men han släppte omärkligt tillbaks dom igen. han vill ju inte att du ska bli ledsen.

närå! kan bara konstatera att du spöade bågekungen, som tidigare tokspöade mig. så ta på dig kungakronan, och njut. nästa gång blir det storspö!!!

ett jättegrattis till en välförtjänt seger (jo tjenare hörrö!?)
              achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
              \m/

Kommentera

Grattis till Segraren
                C&R hit ... C&R dit ..... egentligen mest ett storstadsfenomen.

Kommentera

bebest e ju den som kan fyrväpplingen bäst av er men om du vill ha ett hett tips så är det att köpa en av de blå vobblerna som john säljer i butiken. det bästa är om du släpar den efter båten eftersom den äv väldigt lätt och därför svår att kasta med .... hoppas att du kan ge bebest en match.... skit fiske på er!!!!! ps hälsa john och göran från praktikanterna från osby...

Kommentera

Ursprungligen postat av Hane
                    bebest e ju den som kan fyrväpplingen bäst av er men om du vill ha ett hett tips så är det att köpa en av de blå vobblerna som john säljer i butiken. det bästa är om du släpar den efter båten eftersom den äv väldigt lätt och därför svår att kasta med .... hoppas att du kan ge bebest en match.... skit fiske på er!!!!! ps hälsa john och göran från praktikanterna från osby...

öööhhhmmm! kenta vann! läs tråden!
                    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                    \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av Hane
                      Tack för stödet grabbar!
                      Dessvärre så visade det sig att jag ännu har lite att lära.

De där vobblerna är inte så dumma. Jag äger en med svag abborreteckning i det blå. Ett hänsynslöst grymt bete helt enkelt. Den högg i Skysjön på en gulglittrig jigg av modell Power Paddle Grub, den gången jag var där med ALQ och hans kompis i juli.
                      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 283 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art