Men Natito vet ju inte vem du är!!!!!!!!!!!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bebest och jag ska ut! Vem drar flest bågar?
Collapse
X
-
Wow lägg ner den här disskutionen nu vaJag blir ju helt snurrig i skallen
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Aah bra stizoDen disskutionen kan ni ta över mail eller PM
Här ska vi nu njuta av min seger över bebest
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av kenta_85Aah bra stizoDen disskutionen kan ni ta över mail eller PM
Här ska vi nu njuta av min seger över bebest
seger och seger! alla vi som haft äran att träffa Bebest vet att han är en ödmjuk och snäll människovän. för att inte göra dig ledsen så fiskade han dels utan krok, och dessutom använde han snus som bete (en fastknuten portionsprilla). trotts detta fick han mycket mer fiskar än dig, men han släppte omärkligt tillbaks dom igen. han vill ju inte att du ska bli ledsen.
närå! kan bara konstatera att du spöade bågekungen, som tidigare tokspöade mig. så ta på dig kungakronan, och njut. nästa gång blir det storspö!!!
ett jättegrattis till en välförtjänt seger (jo tjenare hörrö!?)achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
bebest e ju den som kan fyrväpplingen bäst av er men om du vill ha ett hett tips så är det att köpa en av de blå vobblerna som john säljer i butiken. det bästa är om du släpar den efter båten eftersom den äv väldigt lätt och därför svår att kasta med .... hoppas att du kan ge bebest en match.... skit fiske på er!!!!! ps hälsa john och göran från praktikanterna från osby...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hanebebest e ju den som kan fyrväpplingen bäst av er men om du vill ha ett hett tips så är det att köpa en av de blå vobblerna som john säljer i butiken. det bästa är om du släpar den efter båten eftersom den äv väldigt lätt och därför svår att kasta med .... hoppas att du kan ge bebest en match.... skit fiske på er!!!!! ps hälsa john och göran från praktikanterna från osby...
öööhhhmmm! kenta vann! läs tråden!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hanebebest e ju den som kan fyrväpplingen bäst av er men om du vill ha ett hett tips så är det att köpa en av de blå vobblerna som john säljer i butiken. det bästa är om du släpar den efter båten eftersom den äv väldigt lätt och därför svår att kasta med .... hoppas att du kan ge bebest en match.... skit fiske på er!!!!! ps hälsa john och göran från praktikanterna från osby...
Dessvärre så visade det sig att jag ännu har lite att lära.
De där vobblerna är inte så dumma. Jag äger en med svag abborreteckning i det blå. Ett hänsynslöst grymt bete helt enkelt. Den högg i Skysjön på en gulglittrig jigg av modell Power Paddle Grub, den gången jag var där med ALQ och hans kompis i juli.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 283 visningar
1 gilla