Finns det intresse för min produkt/uppfinning? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det intresse för min produkt/uppfinning?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Spännande, idén är intressant och priset är inget att säga nåt om.

Kommentera

Ur produktutvecklingens synpunkt spelar ingen roll hur en produkt fungerar i den fas som killarna finns i. Han vill bara kolla upp att intresse finns. Ingenting annat. Man köper inte produkten för att den fungerar på ett viss sätt. Massan struntar i stort sätt i hur en produkt fungerar . Man köper produkten för att den levererar.

Alltså killen säger att produkten väger 300gr och kan hålla livsmedel färska i flera dagar. Det räcker för att komma med synpunkter. Alla som utvecklar produkter gör på det sätet. T.o.m. man gör ett pappmodell som bara återspeglar formen på produkten utan att berätta hur den funkar. I det stadiet som killarna är i (alltså att göra en marknadsundersökning) hur den funkar spelar mindre roll. Klart att när man kommer längre fram i utvecklingsprocessen att hur man använder produkten (alltså implicit hur den funkar) har ett större värde: om den är lätt att användas blir det lättare att köpa den.

Jag skulle lätt betala upp till 1 000 kr med den info jag fick. Den har en stor användningsområde. Kan den leverera kyla många gånger i flera dagar i sträck räcker det för att få folk att köpa den. Jag ser inga som helst problem. Jag väntar med spänning på mer info längre fram.
      Tight lines!
      CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Låter som något jag helt klart skulle kunna vara intresserad av att köpa.

Vid fiske (med sportfiskeredskap) efter husbehov känns det rätt uselt att släpa med sig is eller torris ut. Ibland uteblir fångsten, något man aldrig vet på förhand, och det känns sisådär att bara släppa ner isen i sjön och öka trivseltempen för gäddorna. Än värre att komma hem med x antal tinade kylklampar som ska in i frysen igen. Om jag har en 300g väska som jag kan väckla ut och förvara eventuell fångad fisk i som håller låg temperatur tills jag kommer hem vore den guld värd för mig.

Om den här kylmackapären inte är ihopfällbar känns det lite sisådär, men annars ett givet köp för en 1000 kr

Finns inget som är mer trist än när man knackat en fin matabborre och fisket sedan tar en paus och man måste bege sig hemåt för att den knackade fisken inte ska bli sopor

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11
        6 svar
        10 390 visningar
        19 gillar
        Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57