Finns det intresse för min produkt/uppfinning? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det intresse för min produkt/uppfinning?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lätt att jag hade köpt!!!!
    Skulle man kunna ha med sig 5-7 dagar är det ju kung!!!!

Kommentera

Tycker också att priset är klart rimligt för den prestandan. Jag har jobbat en del med kylning och är klart nyfiken på hur du tänker. Skulle gärna spekulera lite men du vill ju inte det så jag avstår Men om du har en så pass högpresterande metod så skulle jag rekommendera att du kollar på industriapplikationer också, där kan du ta helt andra priser. Att hålla ölen kall i en kylväska är inte värt mycket jämfört med att hålla organ kylda inför transplantation eller att kyla fältprover på väg till labb t ex.

Kommentera

Svårt att svara på om priset är bra när man inte vet Hur mycket väskan rymmer ?
        Men om det handlar om minst ca 15L eller mer så är priset bra, då man kan ha mat för ett par dagar med sig.
        Fisk finns i sjön

Kommentera

Låter intressant.

En fråga dock, måste man aktivera din produkt genom att lägga kristaller i kallvatten?

Kommentera

Du skriver kall i flera dagar upp till veckor? Det betyder att ingen behöver i princip kylskåp längre i hus och hem som drar mycket el, och som i sin tur vore en ännu större grej? Tyvärr tror jag inte ett dugg på det här.
            Jig-fishing är roligast.

Kommentera

Låter intressant.
              Exakt vad jag behöver till semestrarna i stugan utan el eller till fisketävlingar.

Ställer mig dock lite skeptisk till att fjällvandrare (som ofta är notoriska "gram-jagare") tar med sig kylprodukter, då dessa väger en hel del, är bulkigt paketerade och man får då ytterligare en väska att kånka på.

Kommentera

Vill inte vara den som är den men det kanske är läge att påpeka att trådskaparen snällt undanbett spekulationer om produktens funktion och uppbyggnad.

Så strunta i det är ni snälla.

Kommentera

låter onekligen som en kanon grej, om det sen kommer stämma som du säger är 800 kr taget
                  är produkten återandvändbar eller av engångstyp ? kommer det krävas nått för att åter kunna andvända den i såfall ?

intressant och hoppas du uppdaterar hur det går
                  http://vertikalblogg.wordpress.com/

Kommentera

Kul med många possitiva svar.

Angående storlek så rymmer den ca 5-6 liter. Det kan låta lite lite men jag tror storleken kommer passa dom flesta, man tar sällan med sig hela kylskåpet ändå. Man får plats med en del mat, pålägg och några öl. Den kan ju fyllas på med nya öl efter behov

Det är inte alls omöjligt att det kommer komma fler storlekar och eventuellt budget alternativ men inte vid lansering, vi kommer fokusera på en storlek och se hur det går att sälja den och se intresse efter större storlekar och billigare varianter.

Det är inte helt lätt att ta fram en ny produkt när man inte har erfarenhet inom området och skulle vi börja göra flera olika storlekar direkt kommer kostnaderna och tiden dra iväg för mycket. Det är mycket kvar att göra om det ska bli en lansering till våren.

Kommentera

Ursprungligen postat av karbo001
                      Ok så man ska säga hur mycket man vill betala helt utan att gå in på funktion och uppbyggnad
                      Uttryckte mig helt fel ser jag nu i efterhand.
                      Ts har hur som helst undanbett spekulationer och frågor om hur det är möjligt att åstadkomma det som produkten tydligen skall klara.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11
                      6 svar
                      10 393 visningar
                      19 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57