1500 c - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

1500 c

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• skit rulle hehe,,,,, min gamla rund rulle 1600 bm kastar mkt bättre,,,
    hihi

Kommentera

• Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inlägg
      skit rulle hehe,,,,, min gamla rund rulle 1600 bm kastar mkt bättre,,,
      hihi
      Ha ha ha, äntligen! Och jag har en SM 1600 som kastar så in i h-e, dom är lite bortglömda.
      Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

• Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
        Ha ha ha, äntligen! Och jag har en SM 1600 som kastar så in i h-e, dom är lite bortglömda.
        Kanske finns en anledning till att dom är bortglömda
        En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

• Jag skall försöka få en stund under helgen när jag kan pilla sönder den igen (när tanten inte är hemma för lugnets skull), han satte ihopa den när jag snackade skit med en kille som ville köpa 2 av mina gamla prorocket, han tycker inte om färgen på dom nya som säljs nu, jag kan först honom dom är skitfula och liknar bobs saft, mina är dom med guldfärgade gavlar och blank spole. han var villig att ge 1000kr st eller 1800 för båda, är skitsugen, funderar på att byta dom mot en 6500 CS rocket i blåaktig metall, vill liksom bara ha en sådan den känns mer rätt, sen blir där lite hjälp till en ny båtrulle också! Van vet vad man ska göra.

Jag fick 2 lager spole i en gräslig blå färg, 2 brickor och plastdreven det som sitter på spolen och det som sitter i gaveln på insidan visst har det gjort nytta, man skulle kanske testa med ennu lättare beten för att kunna avgöra??

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg
            Kanske finns en anledning till att dom är bortglömda
            Du är en indoktrinerad politruk Pikey
            Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

• missade precis en 2601 elite ny i kartong på tradera
              verkligen ingen som har en vänstervevad godsak till salu?

Kommentera

• Jag såg också den, blev sugen men kunde hålla mig!! Fanns det inte en till på tradera eller den är också borta??

Var ute idag och djävlades med flätlina, hade 0:17-0:19 Spidewire invisi-braid, den tvär-nitar själv i början av kasten helt utan att den lyfter eller skapar skatbo, rullar på hur snällt som helst efter tvär-niten utan något konstigt någonstans, det händer ungefär vart 5e kast!

Samma sjuka på 25an och min Record 50, men det hände lite oftare på Recorden, brukar nästan aldrig fiska flätlina på multi så jag frågar er vad det kan bero på, för tunn lina,fel lina??? Tar jag i för mycket vid kast???

Blev också fundersam på en annan sak, jag är ovan vid prylarna, både dom 2 rullarna och det Technium 10-30 jag använde ändå var det ett par meter ifrån att jag kastat ut hela flätlinan, vet inte om dom är 110 eller 137 meter per spole, fick hålla igen för att inte kasta ut linan! (30gr drag)

Jag tyckte inte det var så förbannat långa kast och helt vindstilla, tänkte på vad som skulle hänt med mitt Fenwick-spö och lite medvind.
                Brukar dom ofta fuska med antal meter på spolarna?? Tycker det verkar omöjligt att jag kastade 100m med dom prylarna.

Kommentera

• planen me rullen hade ja redan i onsdas.. men när ja skulle öka maxbudet för typ 500ade gången så hade auktionen gått ut.. säljaren måste blivit glad.. från 900-2850 på 17 min:P
                  ja kunde inte hitta den.. men kommer där en till ska ja ha den..

Kommentera

• Högervev, http://www.tradera.com/ambassadeur-2...0201_130455160

Kommentera

• Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                      jaja den har ja koll på.. kan ja få den för rätt pengar blir de den-.. men vill helst ha vänstervev

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 711 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04