Jerk - startkit inköpt, Tack för hjälpen! +gärna lite FISKETEKNIKTIPS för dragen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerk - startkit inköpt, Tack för hjälpen! +gärna lite FISKETEKNIKTIPS för dragen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tjena! fick upp din slider igår! hör av dig nästa gång du går ner och fiskar där i ån så kommer jag förbi med den så han får återförenas med sin husse

mvh Jerry

Kommentera

Kan tyvär inte uttala mig om det henkew, men det är en 90% säker källa. Har bland annat pratat med flera återförsäljare som har sagt det samma om det, att svartzonker har fått lite väl mycket hype, och visst det är dem värda när det gäller betena.
      Jag tänkte slänga iväg en beställning på det spöt, men åkte till butik och kände på det först, som tur va! Blev inget.

Men gillar man det så är det ju fine. Smaken är som baken.

Får också ursäkta mitt sätt som jag uttryckte mig på neno!
      Var inte meningen att klanka ner på något!

Kommentera

På ett internetforum räcker inte 90% i säkerhet.
        Mycket av det som skrivs på forumet misstolkas extremt lätt.
        Nyreggade på forumet som söker på "SZ" och läser det du skriver kan lätt bli vilseledda av sådana inlägg.
        Det gäller inte bara ditt inlägg utan generellt gäller det för alla.
        Nu kom du iofs med en förklaring till ditt påstånde men det skulle ha varit med i ditt första inlägg :-)
        No hard fealings!
        Tänker bara på alla vilsna själar som har svårt att välja utrustning, vilket inte är det lättaste med dagens utbud.

Kommentera

Om produktionskostnaden är 70 kr för ovan nämnda spö..så är det förmodligen ungefär samma för andra märken..kanske +- ngn hundralapp =)

Åtminstone min gissning..

Kommentera

Ursprungligen postat av Djerrko Visa inlägg
            Tjena! fick upp din slider igår! hör av dig nästa gång du går ner och fiskar där i ån så kommer jag förbi med den så han får återförenas med sin husse

mvh Jerry
            Va?!? och oj!! fiskar ju från land, så själv vågade jag inte ge mig på att "bada". Såg lite för strömt ut och alldelse för mycket grenar och skit som hänger ut där,så vem vet vad som ligger på botten som man kan fastna i. Kände inte att det var värt risken vid halvtio på kvällningen för en slider. Lite feg(o kass simmare hehe)
            Sen, har man fått enkundvagn på kroken utanför spångsholm så...Då vet man att den ån kan ha en del överraskningar haha

Nästan komiskt då att någon på ett forum råkar se att man satt ett drag och råkar kunna få upp det!
            Och än bättre; Grymt sjysst att du hör av dig och erbjuder dig att återförena slidern med husse! Stilpoäng så det sjunger om det Jerry!!

Tänkte ta en sväng ner ikväll framåt sju-halvåtta...mest för att vädret är gött o det nästan är skamligt att sitta inne en sån här kväll. Vet inte om det inbjuder till bra gäddfiske däremot :P

(ok, var visst soligt i köksfönstret, men från andra sidan kom gråa moln o ösregn hehe.Nåja bara det slutar ska jag ner ändå vid halv åtta)

---------------------------------
            Kopyto; Det är lugnt!
            Blev bara lite konfunderad på var du ville komma med kommentaren, men tar det inte alltför allvarligt! Är ju inte så att jag lagt några 4-5000 på spöt :P

Sedan är det väl som Hippo säger, att produceras det i Kina eller andra (låglöne-)länder, så skiljer nog inte kostnaderna allt för mycket på sakerna...skit samma om det är fotbollsskor, Levisjeans, rullar eller spön. Mer orolig för om det är barnarbetare eller annat inblandat i så fall :/
            Senast ändrad av Neno; 2013-06-24, 17:31. Anledning: Stavning/väder

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
            6 svar
            1 783 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Benjamin S