Hör av dig Jens! 18 dagar hittills..........
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm
Collapse
X
-
Tror inte han blåst er, men tveksamt om någon någonsin kommer göra affärer med honom igen. Om livet är jobbigt är det väl bättre att säga det.Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!
http://salmotruttasyd.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flinus Visa inläggTror inte han blåst er, men tveksamt om någon någonsin kommer göra affärer med honom igen. Om livet är jobbigt är det väl bättre att säga det.Har även skickat medelande till han på facebook utan resultat.Men han kunde acceptera min vänförfrågan på facebook :S
Gilla och följ oss på facebook
www.facebook.com/TeamFishingForFun
Mina PB:n
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jensa_H Visa inläggJo han kan ju åtminstonde svara på mina pm jag skickat då jag sett att han varit aktiv ett par gånger sen jag betalaHar även skickat medelande till han på facebook utan resultat.Men han kunde acceptera min vänförfrågan på facebook :S
Kommentera
-
Jag förstår att man är halvt om halvt efterlyst vid det här laget. Har kört ihop sig ordentligt har bl.a. inte haft internet/dator själv under en dryg veckas tid, utan bett ett kompis logga in åt mig och ta fram adresser till folk. Har inte haft möjlighet att svara på alla PM via honom i telefon, blev för krångligt. Facebook via mobilen är inte heller optimalt för att svara på meddelanden.
Alla grejor är nu på plats där jag bor just nu och kommer skickas denna veckan.
Ni som är sura har all rätt att vara det och ni som försvarar mitt slarv med skilsmässa, att isen ligger och annat har fel. Jag har sålt grejor och inte levererat inom rimligt tid, något som jag tar på mig till hundra procent.
Blev lite körigt med skilsmässan, grejor jag trodde jag hade här låg hemma hos mitt ex som varit bortrest under sportlovet osv. Inga bortförklaringar, snarare förklaringar.
Men jag blåser inte folk på småpengar. INGEN ÄR BLÅST, KOMMER BLI BLÅST WHATSOEVER.
Förstår inte ens hur man kan tro nåt sånt när jag är känd här på Fiskesnack sedan flera år tillbaka (på gott och ont)
Tobias - Ditt inlägg är inte relevant då jag inte arbetar för WallinsFiske längre, så jag ber dig att ta bort detta omgående.
Kommentera
-
Nej jag har inte sett skymten av nått änGilla och följ oss på facebook
www.facebook.com/TeamFishingForFun
Mina PB:n
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SikkfiskStingers av rostfri tråd. Kvalitet utlovas!
En modell med 9cm mellan kroköglorna till beten...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2025-03-11, 12:28 -
-
av Serben_Okuma Ceymar Feeder 13' 40-80g spö i ny skick. Använd fåtal gånger och alla toppar är hela.
Finns...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-10-03, 20:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |
||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 349 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Rayban91
2025-01-08, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
880 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
537 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
1 014 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|