Pm skickat
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm
Collapse
X
-
-
Har varit utan internet, har försökt svara på PM och skriva här från mobilen men nåt jävla script crashar hela tiden. Har haft kontakt med Fireraptor (moderator här) och allt som inte skickas idag skickas imorrn.
Har gått igenom skilsmässa som kostat över hundra tusen (skulle skickat en massa grejor förra veckan men hade helt enkelt inte pengar till frakterna för grejor som folk redan köpt, sorligt men sant!) opererat ryggen (diskbråck/ichias nerven) osv och allt har bara crashat helt enkelt, har dessutom pga 2 flytter sista månaden blivit utan internet periodvis. Har en del smågrejor jag kommer dela upp på alla paket som extra grejor. Låter löjligt kanske men i alla fall, räkna med lite extra småprylar i era paket, en bunt med jigg osv.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av griljaVad händer jens????????
Ränta på mina pengar nu.
Blir så jävla less på folk i bland
Blir ännu mer less på mig själv att man är så jävla godtrogen hela tiden
Var det någon som hade polisanmält?
Kommentera
-
Hör upp!
Genom de uppgifter som ni drabbade har skickat till mig har jag nu sammanställt i en prydlig lista som skickades till Jens lite innan helgen. Han har bekräftat samtliga uppgifter och han meddelar nu att allt som inte redan är postat går på lådan i morgon. Han har även, som ni säker sett lagt upp ett inlägg här ovan.
Nu är det MYCKET viktigt att ni som har fått era grejer, dvs. affären är helt uppklarad informerar om detta här i tråden. Visserligen kommer jag få samtliga affärer bekräftade, men också för er egen skull.
Tack för ert samarbete.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FireRaptor Visa inläggHör upp!
Genom de uppgifter som ni drabbade har skickat till mig har jag nu sammanställt i en prydlig lista som skickades till Jens lite innan helgen. Han har bekräftat samtliga uppgifter och han meddelar nu att allt som inte redan är postat går på lådan i morgon. Han har även, som ni säker sett lagt upp ett inlägg här ovan.
Nu är det MYCKET viktigt att ni som har fått era grejer, dvs. affären är helt uppklarad informerar om detta här i tråden. Visserligen kommer jag få samtliga affärer bekräftade, men också för er egen skull.
Tack för ert samarbete.Mycket beröm till dig FireRaptor, din hjälp uppskattas enormt
Gilla och följ oss på facebook
www.facebook.com/TeamFishingForFun
Mina PB:n
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SikkfiskStingers av rostfri tråd. Kvalitet utlovas!
En modell med 9cm mellan kroköglorna till beten...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2025-03-11, 12:28 -
-
av Serben_Okuma Ceymar Feeder 13' 40-80g spö i ny skick. Använd fåtal gånger och alla toppar är hela.
Finns...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-10-03, 20:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |
||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 349 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Rayban91
2025-01-08, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
880 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
537 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
1 014 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|