Har alla som köpt beten av mascot fått dom?Det har inte jag iallafall ;( 2 veckor idag sen jag betalade!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bara borre 2010 - nu säljer jag alla mina jerkbaits. Handgjort, buster, big bandit mm
Collapse
X
-
Gilla och följ oss på facebook
www.facebook.com/TeamFishingForFun
Mina PB:n
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
-
Börja inte grina nu för fan... Killen är ju pålitlig. Många vet ju vem han är o.s.v. Jag har själv köpt finfina grejer av honom förut. Ni behöver väl ändå inte grejerna nu när det är sånt här väderSluta lipa och låt mannen ta sin tid när han håller på och skiljer sig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av marsv981 Visa inläggBörja inte grina nu för fan... Killen är ju pålitlig. Många vet ju vem han är o.s.v. Jag har själv köpt finfina grejer av honom förut. Ni behöver väl ändå inte grejerna nu när det är sånt här väderSluta lipa och låt mannen ta sin tid när han håller på och skiljer sig.
Klart folk blir irriterade...!
Jag tror inte han medvetet blåser någon men jag vet av egen bitter erfarenhet att han inte kan sköta sina affärer snyggt.
Jens,
Beklagar skilsmässan. Men lägg inte ut annonser och ta betalt om du inte orkar leverera grejerna. Skärp dig!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av marsv981 Visa inläggBörja inte grina nu för fan... Killen är ju pålitlig. Många vet ju vem han är o.s.v. Jag har själv köpt finfina grejer av honom förut. Ni behöver väl ändå inte grejerna nu när det är sånt här väderSluta lipa och låt mannen ta sin tid när han håller på och skiljer sig.
//Felix
EDIT: En annan hann före.
Kommentera
-
Gilla och följ oss på facebook
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mobetahl Visa inläggKlart folk blir irriterade...!
Jag tror inte han medvetet blåser någon men jag vet av egen bitter erfarenhet att han inte kan sköta sina affärer snyggt.
Jens,
Beklagar skilsmässan. Men lägg inte ut annonser och ta betalt om du inte orkar leverera grejerna. Skärp dig!Fick några beten förra veckan som jag hade väntat på sedan innan jul (från en annan säljare). Först blev jag lite upprörd jag med, men sedan tog jag några djupa andetag och lugnade ner mig. Skickade sedan ett påminnelse-PM i veckan tills betena kom.
EDIT: Ber om ursäkt för min attityd (som flera av er påpekade). Jag antar att jag inte såg på det lika allvarligt som ni, kanske för att jag inte själv var inblandad. Av alla beten jag köpt genom denna köp&säljsida har mer än hälften varit mer än 2 veckor sena så för mig kändes det som standard här på FS, varför jag tyckte ni var lite kinkiga. I själva verket ska nog jag bli lite kinkigare.Senast ändrad av marsv981; 2010-02-26, 21:46.
Kommentera
-
Nån mer som inte fått sina saker än?Verkar onekligen som man blivit blåst ;(Gilla och följ oss på facebook
Gädda 12.70 kg 117 cm
Gös 5.70 kg 80 cm
Abborre 1.32kg 46 cm
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SikkfiskStingers av rostfri tråd. Kvalitet utlovas!
En modell med 9cm mellan kroköglorna till beten...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2025-03-11, 12:28 -
-
av Serben_Okuma Ceymar Feeder 13' 40-80g spö i ny skick. Använd fåtal gånger och alla toppar är hela.
Finns...3 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-10-03, 20:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 462 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |
||
Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
|
5 svar
1 354 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Rayban91
2025-01-08, 16:05
|
||
Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28
|
3 svar
880 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av Gusta
2024-06-16, 12:36
|
||
Startad av chuck, 2017-03-31, 10:10
|
4 svar
538 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av anteman
2024-10-12, 12:19
|
||
[Tradera]
11 ambassadeurer.Ge fan i våra vatten,Pro Rocket,Revo Toro,Revo STX mm avslutas 2 nov
av andreas107
Startad av andreas107, 2017-10-30, 18:32
|
5 svar
1 016 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()
av barnmorskan
2025-01-07, 22:30
|