Detta är ju fiskesnack i ett nötskal. Ständigt gnabb om dittan och dattan. Bara för att det inte passar någon ska det basuneras ut. Jag tror innerligt att webmaster sköter och dirigerar vidare arbete om han inte hinner med...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snälla ni...
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av JohanP Visa inläggHej!
Jag vädjar till alla er som lägger ut bilder i fotoalbumet att tänka på om bilden ni lägger ut kan vara intressant för någon annan er själv. Känns det inte så kan ni väl vara snälla och behålla den på er egen dator...
Vet inte om det finns ett obegränsat utrymme på servern men det känns som att det här inte är hållbart...
/Johan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hemi Visa inläggEhh..jag fattade inte riktigt ..vad menar du.. Ska du ta bort dina egna bilder på exotiska fiskar och fartyg stationerade i tropikerna? Eller, tvärtom fortsätta att lägga in även bilder på andra tropiska fiskar..Kanske även akvariefiskar typ guppie? ;-))Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggJa, bort med dom bilderna..Vem vill se foton på tjurhaj och hundtandstuna när man kan titta på ytterligare en 2-4 kilos gädda..
Kommentera
-
Jag tycker ändå att det är befogat att ta diskussionen, själv orkar jag helt enkelt inte kolla igenom fotoalbummet pga att det är så mycket.
En bra grej vore att tvinga användarna att kategorisera bilderna lite bättre, t.ex. kunde man tvinga fok att uppge vilket Län bilden är tagen i (eller land om det är utomlandsbild) , kategori (fisk,beten,trams,utsikt och någon till) så kunde jag ju bocka av beten och utsiktsbilder och välja bara bilder från halland, då får jag lite ordning på allt så jag också kan titta på fotoalbummet.
Kommentera
-
Ambassadeurer!!!
Personligen så tycker jag alla bilder som inte föreställer eller visar Ambassadeurer borde förbjudas i Fotoalbumet. Alla andra bilder borde förbjudas. Det är ju skandal att folk har "mage" att lägga upp bilder på Aborrar, Gäddor, Drag och andra helt ointressanta saker. Vad har det på en fiskesite att göra?
Senast ändrad av Ambassadeur5000; 2008-04-24, 23:09.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av micke g Visa inläggVad skönt att nån vågar ta bladet från munnen Ambassadeur500000!
Jag vill se en bild på Burkina Fasos ambassadeur!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 370 visningar
1 gilla