Snälla ni... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla ni...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Detta är ju fiskesnack i ett nötskal. Ständigt gnabb om dittan och dattan. Bara för att det inte passar någon ska det basuneras ut. Jag tror innerligt att webmaster sköter och dirigerar vidare arbete om han inte hinner med...
    ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
      Hej!

Jag vädjar till alla er som lägger ut bilder i fotoalbumet att tänka på om bilden ni lägger ut kan vara intressant för någon annan er själv. Känns det inte så kan ni väl vara snälla och behålla den på er egen dator...

Vet inte om det finns ett obegränsat utrymme på servern men det känns som att det här inte är hållbart...

/Johan
      Ehh..jag fattade inte riktigt ..vad menar du.. Ska du ta bort dina egna bilder på exotiska fiskar och fartyg stationerade i tropikerna? Eller, tvärtom fortsätta att lägga in även bilder på andra tropiska fiskar..Kanske även akvariefiskar typ guppie? ;-))

Kommentera

Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
        Ehh..jag fattade inte riktigt ..vad menar du.. Ska du ta bort dina egna bilder på exotiska fiskar och fartyg stationerade i tropikerna? Eller, tvärtom fortsätta att lägga in även bilder på andra tropiska fiskar..Kanske även akvariefiskar typ guppie? ;-))
        Ja, bort med dom bilderna..Vem vill se foton på tjurhaj och hundtandstuna när man kan titta på ytterligare en 2-4 kilos gädda..
        Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av BBRF Visa inlägg
          Ja, bort med dom bilderna..Vem vill se foton på tjurhaj och hundtandstuna när man kan titta på ytterligare en 2-4 kilos gädda..
          Menade ungefär så här med min ironiska kommentar, vilket jag tror du egentligen förstod...nu citerande min käre mor " Smaken är som baken delad"

Kommentera

Tycker det är rätt löjligt att ens lägga energi på vilka bilder som läggs upp.
            Tycker inte heller att alla bilder är intressanta. Inte ens alla gäddbilder!!

Kommentera

Jag tycker ändå att det är befogat att ta diskussionen, själv orkar jag helt enkelt inte kolla igenom fotoalbummet pga att det är så mycket.

En bra grej vore att tvinga användarna att kategorisera bilderna lite bättre, t.ex. kunde man tvinga fok att uppge vilket Län bilden är tagen i (eller land om det är utomlandsbild) , kategori (fisk,beten,trams,utsikt och någon till) så kunde jag ju bocka av beten och utsiktsbilder och välja bara bilder från halland, då får jag lite ordning på allt så jag också kan titta på fotoalbummet.

Kommentera

Ambassadeurer!!!

Personligen så tycker jag alla bilder som inte föreställer eller visar Ambassadeurer borde förbjudas i Fotoalbumet. Alla andra bilder borde förbjudas. Det är ju skandal att folk har "mage" att lägga upp bilder på Aborrar, Gäddor, Drag och andra helt ointressanta saker. Vad har det på en fiskesite att göra?

Senast ändrad av Ambassadeur5000; 2008-04-24, 23:09.
                Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Äntligen!

Vad skönt att nån vågar ta bladet från munnen Ambassadeur500000!
                  Jag vill se en bild på Burkina Fasos ambassadeur!

Kommentera

Ursprungligen postat av micke g Visa inlägg
                    Vad skönt att nån vågar ta bladet från munnen Ambassadeur500000!
                    Jag vill se en bild på Burkina Fasos ambassadeur!
                    Nja men jag kan bifoga en bild på Ambassadeur5000:s Ambassadeur
                    Bifogade filer
                    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 370 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art