....är inte detta lite av charmen med Fiskesnack... möjlighetern att lägga upp varierande bilder.... Olika saker är viktiga för olika människor, å finns det utrymmesproblem så vet väl Bergman var gränsen går, med lite tur kanske det inte är något problem...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snälla ni...
Collapse
X
-
"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Just nu finns det ganska gott om utrymme på den nya fina servern som investerats för annonseringspengar. Självklart kan man försöka tänka på att inte ladda upp en massa onödiga bilder samt även försöka hålla ner filstorleken.
Jag håller koll på servern och bygger ut den om det skulle behövas. Om några år är det säkert dax att köpa en ny igen då jag inte vill att servern ska vara begränsningen.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Håller med Johan och Pasi. Problemet är väl inte diskutrymmet utan att fotoalbumet blir ointressant att titta på om det är för mycket foton av den typ som Pasi nämner...Frågan man bör ställa sig är kanske: Är detta en stor fisk som kan vara intressant för andra? Är fotot kul? Är fotot i sig intressant; d v s en bra bild, är det ett fint naturfoto?Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Skulle ni tycka det var charmigt och ett intressant fotoalbum om jag la upp 100 bilder på raken på flugor jag band då jag var 15 år för att jag är stolt över dem ? Man behöver ju inte klicka på dem iof skulle nog många få sig ett skratt iaf .
Tror nog många håller med om att det behövs inte 5 bilder på en och samma buster, för att visa huggen, färgerna på ryggen mm !
Detta ämne var uppe för ett år sedan och det är bra att det disskuteras lite då och då.
Kommentera
-
Jo, debatten är sund. Vi ser ju på fotoalbumet på olika sätt. Antingen ser man fotoalbumet som en hjälpreda till forumet där man kan gå in och kolla på de olika nickens fångster, båtar och hur de ser ut. Från den synvinkeln är ju alla ansvariga för vad de själva lägger upp och vill man visa röven eller fota tusenbröder.
Men fotoalbumet verkar faktiskt ha ett eget liv, som inte jag riktigt förstår faktiskt. Men jag har förståelse för att folk vill hålla rent där. Dock tycker jag det är svårt att komma med argument som säger emot att folk ska få lägga upp bilder på dagens fångst så länge den behandlats och behandlas ok, alla jagar inte världsrekord och sponsorkontrakt.Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Att titta på fabriksbyggda wobbler/beten är ju totalt ointressant. Vill man titta på dom så är det garanterat bättre bilder hos återförsäljarna. Har du däremot byggt/målat den själv och hittat ett framgångsrikt koncept så kan det ju vara skoj att se på.A bad days fishing is better than a good day at work.
http://tenkarasverige.blogspot.com/
http://www.salmosalarfishing.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 096 visningar
1 gilla
|