Ursprungligen postat av jerry90
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
sm i kust:D
Collapse
X
-
hahah Vafaaan Jerry90...
Rätt intressant som Lordpike säger...
"c&r!! det gör jag till 90% när jag och min kpompis fiskar om jag inte löst fiskekort!"
Jaså? Du säger med andra ord att oftast tjuvfiskar du? Eller säger du att du vid sällsynta fall av tjuvfiske händer det att du praktiserar C&R?Det är dagens härliga sanning!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av theoneandonly Visa inlägghahah Vafaaan Jerry90...
Rätt intressant som Lordpike säger...
"c&r!! det gör jag till 90% när jag och min kpompis fiskar om jag inte löst fiskekort!"
Jaså? Du säger med andra ord att oftast tjuvfiskar du? Eller säger du att du vid sällsynta fall av tjuvfiske händer det att du praktiserar C&R?sigpic
Kommentera
-
-
Azazeal
Oj det blev en hetsig diskussion igen. Och flodebanan har en massa inlägg i tråden. hmm konstigt. har aldrig hänt förr.
Om det där med fiskekorten.... -.- ni vill fan bara hitta fel hos grabben..
Man kan läsa det som
Han bonkar fisk när han tjuvfiskar
Han bonkar fisk när han fiskar i vatten där man inte behöver fiskekort
Han väljer att bonka/c&r när han fiskar i vatten där man inte behöver fiskekort
eller hur fan ni nu vill
om ni bara ska hitta fel kan ni fan lika gärna hålla tyst.....
Skulle vara jävligt roligt att gå upp på fiskesnack för engångs skull och se en tråd som inte är gjord av någon som varit medlem i 3 år, och där ingen av er regulars kommer hit och pekar finger....
Flodebanan om du kallar det slaktfiske, gör då det för fan.. Jerry kallar det sportfiske, låt då han göra det. Du verkar som du skriver det bara för att provocera.
och JA det är tråkigt att jag skriver det och JA det har sagts så många gånger förr
med det blir, inte, bättre!!!!!
och förresten så frågade bara jerry om någon hade varit där och om dom hade några bilder...
Leave it at that eller ta det i pm...
Och nu får ni göra vad ni vill, klanka ner på allt jag säger i några trådar eller rösta ner mina bilder (tuffast)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Azazeal Visa inläggOj det blev en hetsig diskussion igen. Och flodebanan har en massa inlägg i tråden. hmm konstigt. har aldrig hänt förr.
Om det där med fiskekorten.... -.- ni vill fan bara hitta fel hos grabben..
Man kan läsa det som
Han bonkar fisk när han tjuvfiskar
Han bonkar fisk när han fiskar i vatten där man inte behöver fiskekort
Han väljer att bonka/c&r när han fiskar i vatten där man inte behöver fiskekort
eller hur fan ni nu vill
om ni bara ska hitta fel kan ni fan lika gärna hålla tyst.....
Skulle vara jävligt roligt att gå upp på fiskesnack för engångs skull och se en tråd som inte är gjord av någon som varit medlem i 3 år, och där ingen av er regulars kommer hit och pekar finger....
Flodebanan om du kallar det slaktfiske, gör då det för fan.. Jerry kallar det sportfiske, låt då han göra det. Du verkar som du skriver det bara för att provocera.
och JA det är tråkigt att jag skriver det och JA det har sagts så många gånger förr
med det blir, inte, bättre!!!!!
och förresten så frågade bara jerry om någon hade varit där och om dom hade några bilder...
Leave it at that eller ta det i pm...
Och nu får ni göra vad ni vill, klanka ner på allt jag säger i några trådar eller rösta ner mina bilder (tuffast)
lite mycket dadda hink o spade.det är väl inget j-vla dagis eller!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 209 visningar
1 gilla
|