Flode haru fixat så de står du är Offline fast du är online?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Favorit boost
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av carpfenmazterJupp, tuggummi doft.. mmmmmm... Så kan man drömma om små skolflickor också, mysigt!
Borde herr Bergman impletera en funktion som gör att inlägg blinkar rött ,om man kryssat för en ironi/sarkasm-ruta vid skapandet?sigpic
Kommentera
-
Peter L: EB hjälper dig alltså att fånga fisk ? Du skrev för ett par år sen att du skulle scanna in lite bilder på dina fina fiskar men att du är oduglig på datorer. Kom igen nu, langa fram lite bilder. Vi har väntat ganska länge. Många här på forumet är ganska nyfikna på mannen, myten, legenden...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!Peter L: EB hjälper dig alltså att fånga fisk ? Du skrev för ett par år sen att du skulle scanna in lite bilder på dina fina fiskar men att du är oduglig på datorer. Kom igen nu, langa fram lite bilder. Vi har väntat ganska länge. Många här på forumet är ganska nyfikna på mannen, myten, legenden...sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerka ej inloggadOch så blev det tyst.. underligt.
Det ligger fortfarande till så att jag är usel på datan. Har lärt mig surfa och skicka mail men det är i princip så långt mina kunskaper sträcker sig.
Dessutom så är jag så gammalmodig och omodern att jag kör med min analoga systemkamera vid fisketurerna. Äger ingen digitalkamera och har inte några planer på att införskaffa en heller då jag anser att den kameran har tar bilder som är fullgoda för min del.
Har försökt få in pappersbilderna i datorn men varken diskett- eller cdfacket vill ta emot dem... (Ironi)
En fiskekompis erbjöd sig att läsa in pappersbilderna i datorn för ett eller två år sedan men nu har han dessvärre flyttat utomlands i tjänsten.
Jag är tyvärr inte den datanörd jag önskar att jag vore och omger mig med fler fiskande vänner än vänner med datakunskap.
Så ligger det till... jag förblir lika mystisk och mytomspunnen som Fantomen (Ironi igen!)
Edit: En ledtråd kan jag ge er; jag är född på 1900-talet, närmare bestämt på hösten. (Sanning, men skrivet som ett skämt)-----------
<"))))><
Kommentera
-
Boostarn numero uno
Boost = ett jävligt kul och gott- eller illaluktande tidsfördriv mellan huggen.
Men vad är det för skillnad mellan alla märken ? Tycker att DD's booster inte luktar speciellt mycket, SB's är lena och runda, medans Energys stinkare inte är att leka med. Kan tillägga att jag har alla tänkbara märken på boosters och alla funkar bra i olika lägen... Det är sjysst med mycket att välja på i en sån här bransch !
Btw, bästa boost till lakfiske är sumpvattnet som blir kvar i påsen när man tinar nors i micron. Superhett, luktar dessvärre som en prostituerad.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 077 visningar
1 gilla
|