Favorit boost - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorit boost

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Flode haru fixat så de står du är Offline fast du är online?
    /Lazinko

Kommentera

Jupp, tuggummi doft.. mmmmmm... Så kan man drömma om små skolflickor också, mysigt!

Borde herr Bergman impletera en funktion som gör att inlägg blinkar rött ,om man kryssat för en ironi/sarkasm-ruta vid skapandet?

Kommentera

Ursprungligen postat av Lazinko
        Flode haru fixat så de står du är Offline fast du är online?

Mmm, lärt mig det i av killarna på "scenen".
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av carpfenmazter
          Jupp, tuggummi doft.. mmmmmm... Så kan man drömma om små skolflickor också, mysigt!

Borde herr Bergman impletera en funktion som gör att inlägg blinkar rött ,om man kryssat för en ironi/sarkasm-ruta vid skapandet?
          Som hämtat ur Britneys första video
          sigpic

Kommentera

Peter L: EB hjälper dig alltså att fånga fisk ? Du skrev för ett par år sen att du skulle scanna in lite bilder på dina fina fiskar men att du är oduglig på datorer. Kom igen nu, langa fram lite bilder. Vi har väntat ganska länge. Många här på forumet är ganska nyfikna på mannen, myten, legenden...

Kommentera

Ursprungligen postat av jerkasbackforpicks!
              Peter L: EB hjälper dig alltså att fånga fisk ? Du skrev för ett par år sen att du skulle scanna in lite bilder på dina fina fiskar men att du är oduglig på datorer. Kom igen nu, langa fram lite bilder. Vi har väntat ganska länge. Många här på forumet är ganska nyfikna på mannen, myten, legenden...
              Du är inte ensam om att undra
              sigpic

Kommentera

Och så blev det tyst.. underligt.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerka ej inloggad
                  Och så blev det tyst.. underligt.
                  Inte ett dugg underligt faktiskt. Direkt efter avslutat arbete, dvs runt 16.15, stack jag och fiskade lake. Tyvärr utan större framgång. Det blev sex stycken upp till 2,9 kg, alltihop medan ni satt vid datorn... (Skämt)

Det ligger fortfarande till så att jag är usel på datan. Har lärt mig surfa och skicka mail men det är i princip så långt mina kunskaper sträcker sig.
                  Dessutom så är jag så gammalmodig och omodern att jag kör med min analoga systemkamera vid fisketurerna. Äger ingen digitalkamera och har inte några planer på att införskaffa en heller då jag anser att den kameran har tar bilder som är fullgoda för min del.

Har försökt få in pappersbilderna i datorn men varken diskett- eller cdfacket vill ta emot dem... (Ironi)

En fiskekompis erbjöd sig att läsa in pappersbilderna i datorn för ett eller två år sedan men nu har han dessvärre flyttat utomlands i tjänsten.

Jag är tyvärr inte den datanörd jag önskar att jag vore och omger mig med fler fiskande vänner än vänner med datakunskap.

Så ligger det till... jag förblir lika mystisk och mytomspunnen som Fantomen (Ironi igen!)

Edit: En ledtråd kan jag ge er; jag är född på 1900-talet, närmare bestämt på hösten. (Sanning, men skrivet som ett skämt)
                  -----------

<"))))><

Kommentera

Boost = Placibo

Kommentera

Boost = ett jävligt kul och gott- eller illaluktande tidsfördriv mellan huggen.
                      Men vad är det för skillnad mellan alla märken ? Tycker att DD's booster inte luktar speciellt mycket, SB's är lena och runda, medans Energys stinkare inte är att leka med. Kan tillägga att jag har alla tänkbara märken på boosters och alla funkar bra i olika lägen... Det är sjysst med mycket att välja på i en sån här bransch !

Btw, bästa boost till lakfiske är sumpvattnet som blir kvar i påsen när man tinar nors i micron. Superhett, luktar dessvärre som en prostituerad.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 077 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art