Favorit boost - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorit boost

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av richtermo
    Coolt mannen, hör av dig med resultat....jag ska med testa det !
    En desperado har ju inget att förlora...
    Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
      Verkar vara jävligt nyttig mot fisken om en löja dör av den boosten. Hur mår igentligen den abborren som mot förmodan "snor" den boostade betesfisken? :S
      Det räcker ju med att man blänger lite på löjorna så kolar dom!
      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter Larsson
        till att börja med så tror jag inte att boosten i fråga är giftig. och även om den är det i koncentrerad form, dvs när den sprayas på betesfisken, så är den skapligt "utspädd" så snart den kommer i vattnet och troligen inte mer farlig för rovfisken än en betesfisk fullproppad med miljögifter från vår kära industri... och även om den är det så kommer den ut ur fisken den naturliga vägen skapligt snabbt. glöm inte att abborren är en rovfisk och dess magsyra är så stark att den utan problem bryter ner benen i sina bytens kropp...

edit: stavning
        Och herr Larsson fortsätter sin predikan för Energys produkter.. Didn't see that comming!

Kommentera

Nog funkar boosten alltid, men det viktigaste är ju att tro på det bete som sitter på kroken. Kör själv mkt med Energys Mega Tutti. Och många gånger när sarvarna i Svartån är på hugget så föredrar de den boostade brödbiten före den andra som ligger precis bredvid. Så har det även varit vid andra fiskarter.
          Så tro eller icke tro på boos?? Jag tror!

Kommentera

Ursprungligen postat av carpfenmazter
            Och herr Larsson fortsätter sin predikan för Energys produkter.. Didn't see that comming!
            Lilla karpkluddarn, jag nämner inget varumärkesnamn i det jag skriver. Jag pratar om boost i allmänhet. Håller dessutom med föregående som skrev att "löjor dör om man andas på dem". Tror inte att det spelar någon roll om du använder DDs maple cream, EBs mega tutti eller rostlösning, löjorna dör ändå. Mycket känsligare betesfisk får man leta länge efter, men de är bra på att fånga fisk... oavsett vilket märke man väljer att boosta eller låta bli att boosta med.

Föresten Karpfzführer så kan du ju ta och skriva lite gott om Starbaits nu... du får ju dessutom betalt för det medan jag diggar EB för att det hjälper mig att fånga fisk. PUSS!
            -----------

<"))))><

Kommentera

Nepp Du nämner inget varunamnsmärke, men så fort EB "smutskastas" så är du där och käftar emot. Det jag skrev var ironi(med viss verklighetsrelation), om du inte uppfattade det. Det hade inte heller något som helst att göra med EBs produktkvalité, hade skrivit samma sak vad det än hade gällt DD, Stabaits, Nash eller whatnot. Men visst märktes det att du tog åt dig.. Och ja jag håller med om att löjor är väldigt känsliga, och koolar av i stort set vadsomhelst. De dör nog av lite för mycket vatten om man inte aktar sig också.

Nr1. Jag får inte ett uns betalat av Starbaits. Nr2 jag fiskar, liksom du, med det som fungerar bra för mig. Tack å hej =)
              Senast ändrad av carpfenmazter; 2006-01-23, 15:59.

Kommentera

Ursprungligen postat av carpfenmazter
                Nepp Du nämner inget varunamnsmärke, men så fort EB "smutskastas" så är du där och käftar emot. Det jag skrev var ironi(med viss verklighetsrelation), om du inte uppfattade det. Det hade inte heller något som helst att göra med EBs produktkvalité, hade skrivit samma sak vad det än hade gällt DD, Stabaits, Nash eller whatnot. Men visst märktes det att du tog åt dig.. Och ja jag håller med om att löjor är väldigt känsliga, och koolar av i stort set vadsomhelst. De dör nog av lite för mycket vatten om man inte aktar sig också.

Nr1. Jag får inte ett uns betalat av Starbaits. Nr2 jag fiskar, liksom du, med det som fungerar bra för mig. Tack å hej =)
                Ironi i skriftlig form blir väldigt svårt. Kolla bara på Flode, stackaren blir jämt missförstådd!
                Team Gorilla.

"No Monkey Business"

Kommentera

Flode brukar nog mena det han skriver
                  Fast ironin är ju framme ibland.
                  men sarkasm är nog mer utbrett hos honom.
                  /Lazinko

Kommentera

Jag finner det otroligt skrattretande och tragiskt att vissa inte har insikten att se ironi i vissa inlägg. Övriga kommentarer överflödiga

Kommentera

Ursprungligen postat av Brunte
                      Ironi i skriftlig form blir väldigt svårt. Kolla bara på Flode, stackaren blir jämt missförstådd!
                      Man vänjer sig

Det du tror på fiskar bäst, iaf för dig. Ett boostspray på jackan förgyller fisketuren med lite "tuggumidoft"
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 369 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art