Ursprungligen postat av richtermo
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Favorit boost
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av FlodebananVerkar vara jävligt nyttig mot fisken om en löja dör av den boosten. Hur mår igentligen den abborren som mot förmodan "snor" den boostade betesfisken? :STeam Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Peter Larssontill att börja med så tror jag inte att boosten i fråga är giftig. och även om den är det i koncentrerad form, dvs när den sprayas på betesfisken, så är den skapligt "utspädd" så snart den kommer i vattnet och troligen inte mer farlig för rovfisken än en betesfisk fullproppad med miljögifter från vår kära industri... och även om den är det så kommer den ut ur fisken den naturliga vägen skapligt snabbt. glöm inte att abborren är en rovfisk och dess magsyra är så stark att den utan problem bryter ner benen i sina bytens kropp...
edit: stavning
Kommentera
-
Nog funkar boosten alltid, men det viktigaste är ju att tro på det bete som sitter på kroken. Kör själv mkt med Energys Mega Tutti. Och många gånger när sarvarna i Svartån är på hugget så föredrar de den boostade brödbiten före den andra som ligger precis bredvid. Så har det även varit vid andra fiskarter.
Så tro eller icke tro på boos?? Jag tror!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av carpfenmazterOch herr Larsson fortsätter sin predikan för Energys produkter.. Didn't see that comming!
Föresten Karpfzführer så kan du ju ta och skriva lite gott om Starbaits nu... du får ju dessutom betalt för det medan jag diggar EB för att det hjälper mig att fånga fisk. PUSS!-----------
<"))))><
Kommentera
-
NeppDu nämner inget varunamnsmärke, men så fort EB "smutskastas" så är du där och käftar emot. Det jag skrev var ironi(med viss verklighetsrelation), om du inte uppfattade det. Det hade inte heller något som helst att göra med EBs produktkvalité, hade skrivit samma sak vad det än hade gällt DD, Stabaits, Nash eller whatnot. Men visst märktes det att du tog åt dig.. Och ja jag håller med om att löjor är väldigt känsliga, och koolar av i stort set vadsomhelst. De dör nog av lite för mycket vatten om man inte aktar sig också.
Nr1. Jag får inte ett uns betalat av Starbaits. Nr2 jag fiskar, liksom du, med det som fungerar bra för mig. Tack å hej =)Senast ändrad av carpfenmazter; 2006-01-23, 15:59.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av carpfenmazterNeppDu nämner inget varunamnsmärke, men så fort EB "smutskastas" så är du där och käftar emot. Det jag skrev var ironi(med viss verklighetsrelation), om du inte uppfattade det. Det hade inte heller något som helst att göra med EBs produktkvalité, hade skrivit samma sak vad det än hade gällt DD, Stabaits, Nash eller whatnot. Men visst märktes det att du tog åt dig.. Och ja jag håller med om att löjor är väldigt känsliga, och koolar av i stort set vadsomhelst. De dör nog av lite för mycket vatten om man inte aktar sig också.
Nr1. Jag får inte ett uns betalat av Starbaits. Nr2 jag fiskar, liksom du, med det som fungerar bra för mig. Tack å hej =)Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 369 visningar
1 gilla