Mina 2 senaste beställningar från Dogger har de missat att lägga i prylar. De står som levererade, så de är inte restade heller. Visserligen så är det inget snack när man ringer kundtjänst, men det känns lite slarvigt, och tar ett par extra dagar. Nu var jag ju ute i god tid, men det skulle kunna bli katastrof om man vill ha grejer till helgen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
dogger.se
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av vec Visa inläggMina 2 senaste beställningar från Dogger har de missat att lägga i prylar. De står som levererade, så de är inte restade heller. Visserligen så är det inget snack när man ringer kundtjänst, men det känns lite slarvigt, och tar ett par extra dagar. Nu var jag ju ute i god tid, men det skulle kunna bli katastrof om man vill ha grejer till helgen.
Hoppas vi får fortsatt förtroende!
/Pelle
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dogger.se Visa inläggHoppas vi får fortsatt förtroende!
/Pelle
MEN det skulle ju gå att bygga bort mindre missar med nån fiffig teknisk lösning ganska enkelt? Det kostar ju er i extra frakt när det blir knas också.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av vec Visa inläggJo jag fortsätter gärna för priserna och utbudet passar mig perfekt. Kundtjänsten har hittills varit exemplarisk :-)
MEN det skulle ju gå att bygga bort mindre missar med nån fiffig teknisk lösning ganska enkelt? Det kostar ju er i extra frakt när det blir knas också.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jompii Visa inläggHandlat hos Dogger (webb) ett antal gånger och det är 10/10. Priserna, frakten och supporten är kanon.
Fråga till er på Dogger, har ni några planer på att utöka erat sortiment på jiggar? Syftar då på mindre jiggar. Relax jiggar kanske?
Relax-jiggar är det många som har frågat efter på nätet och så länge som dem inte finns i bra konsumentförpackningar kan vi tyvärr inte sälja dem. Vi får ingen koll på lagersaldona på "lösplocksprodukter" (de kommer i storpack bara), så vi får tjata vidare på leverantören! :-)
/Pelle
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dogger.se Visa inläggGott att höra!
Relax-jiggar är det många som har frågat efter på nätet och så länge som dem inte finns i bra konsumentförpackningar kan vi tyvärr inte sälja dem. Vi får ingen koll på lagersaldona på "lösplocksprodukter" (de kommer i storpack bara), så vi får tjata vidare på leverantören! :-)
/Pelle
Skulle uppskattas enormt!
Kommentera
-
Då var det dags för ännu en beställning hos Dogger.
Beställde en del prylar i söndags. Hamnade över 500 kr (fraktfritt) vilket är klockrent och hade samtliga av de beställda prylarna idag tisdag.
Allt fungerade klockrent än en gång. Dogger är helt klart en stor favorit.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 952 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()