dogger.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dogger.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Mina 2 senaste beställningar från Dogger har de missat att lägga i prylar. De står som levererade, så de är inte restade heller. Visserligen så är det inget snack när man ringer kundtjänst, men det känns lite slarvigt, och tar ett par extra dagar. Nu var jag ju ute i god tid, men det skulle kunna bli katastrof om man vill ha grejer till helgen.

Kommentera

Har BARA goda erfarenheter från dogger.se, beställt många gånger och några stora ordrar med mycket grejer. Aldrig varit några problem med att saker fattats heller! Riktigt snabba leveranser också!

10/10 i betyg från mig!

Kommentera

Ursprungligen postat av vec Visa inlägg
        Mina 2 senaste beställningar från Dogger har de missat att lägga i prylar. De står som levererade, så de är inte restade heller. Visserligen så är det inget snack när man ringer kundtjänst, men det känns lite slarvigt, och tar ett par extra dagar. Nu var jag ju ute i god tid, men det skulle kunna bli katastrof om man vill ha grejer till helgen.
        Hej, när vi packar webbisar kan det ibland bli felplock, men det kan vi snabbt rätta till eftersom vi har koll på våra lagersaldon. Vi jobbar inte med restordrar; kan du lägga varan i varukorgen så ska du kunna räkna med en snabb och felfri leverans. Felplock händer men är tack och lov ovanligt - gissningsvis drabbas färre än 1 % av våra ordrar av felplock eller saldofel och kan inte skickas samma dag. Små platta förpackningar (fjäderringar, metkrok etc) har ibland en förmåga att gömma sig under kartongflikar och lyckas ibland även smita ur kartongen - där ska vi försöka förbättra oss genom att lägga dem i separat packmaterial. Sen såg jag att vi hade bommat på en väska... Den får vi nog sätta på stress-kontot i samband med Sportfiskemässan. :-) Det var mycket i helgen: Bild

Hoppas vi får fortsatt förtroende!

/Pelle

Kommentera

Ursprungligen postat av Dogger.se Visa inlägg
          Hoppas vi får fortsatt förtroende!

/Pelle
          Jo jag fortsätter gärna för priserna och utbudet passar mig perfekt. Kundtjänsten har hittills varit exemplarisk :-)

MEN det skulle ju gå att bygga bort mindre missar med nån fiffig teknisk lösning ganska enkelt? Det kostar ju er i extra frakt när det blir knas också.

Kommentera

Ursprungligen postat av vec Visa inlägg
            Jo jag fortsätter gärna för priserna och utbudet passar mig perfekt. Kundtjänsten har hittills varit exemplarisk :-)

MEN det skulle ju gå att bygga bort mindre missar med nån fiffig teknisk lösning ganska enkelt? Det kostar ju er i extra frakt när det blir knas också.
            Vi tar det till oss! /Pelle

Kommentera

Handlat hos Dogger (webb) ett antal gånger och det är 10/10. Priserna, frakten och supporten är kanon.

Fråga till er på Dogger, har ni några planer på att utöka erat sortiment på jiggar? Syftar då på mindre jiggar. Relax jiggar kanske?

Kommentera

Ursprungligen postat av Jompii Visa inlägg
                Handlat hos Dogger (webb) ett antal gånger och det är 10/10. Priserna, frakten och supporten är kanon.

Fråga till er på Dogger, har ni några planer på att utöka erat sortiment på jiggar? Syftar då på mindre jiggar. Relax jiggar kanske?
                Gott att höra!

Relax-jiggar är det många som har frågat efter på nätet och så länge som dem inte finns i bra konsumentförpackningar kan vi tyvärr inte sälja dem. Vi får ingen koll på lagersaldona på "lösplocksprodukter" (de kommer i storpack bara), så vi får tjata vidare på leverantören! :-)

/Pelle

Kommentera

Ursprungligen postat av Dogger.se Visa inlägg
                  Gott att höra!

Relax-jiggar är det många som har frågat efter på nätet och så länge som dem inte finns i bra konsumentförpackningar kan vi tyvärr inte sälja dem. Vi får ingen koll på lagersaldona på "lösplocksprodukter" (de kommer i storpack bara), så vi får tjata vidare på leverantören! :-)

/Pelle
                  Även jag är en som saknar relax-jiggar hos er. Om lösplock hos er blir ett bekymmer, finns inte möjligheten att endast sälja dem i 10-pack exempelvis från er sida? Att ni själva packar ner dem i zip-påsar eller liknande?

Skulle uppskattas enormt!

Kommentera

Då var det dags för ännu en beställning hos Dogger.
                    Beställde en del prylar i söndags. Hamnade över 500 kr (fraktfritt) vilket är klockrent och hade samtliga av de beställda prylarna idag tisdag.
                    Allt fungerade klockrent än en gång. Dogger är helt klart en stor favorit.

Kommentera

Relax jiggar är det som saknas, annars mycket nöjd med dogger Även jigghuvuden i alla stl skulle va bra.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 952 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 197 visningar