Ursprungligen postat av Berrakovic
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
dogger.se
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av stefan1 Visa inläggEller så skickar Dogger en ögla och kunden byter ut den..
Om min nya bil får problem med låt säga bromsarna under garantitiden så skulle inte jag tycka det är ok att de skickar reservdelarna till mig och sedan förväntar sig att jag ska byta ut dem själv
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Berrakovic Visa inläggDå föredrar iaf jag att få en ny spötopp.
Om min nya bil får problem med låt säga bromsarna under garantitiden så skulle inte jag tycka det är ok att de skickar reservdelarna till mig och sedan förväntar sig att jag ska byta ut dem själv
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stefan1 Visa inläggEn ordentligt halt jämförelse.
Jag förstod att det var den lösningen du var ute efter och att du inte tycker det är någon stor sak att byta ögla men tror att många med mig skulle uppskatta det enklare alternativet ett de skickar en ny spötopp
Nu valde Dogger att skicka en ny spötopp och de fick en supernöjd kund som bemödade sig med att skriva ett positivt inlägg här för X-antal att läsa. Så då tycker jag vi ger Dogger tummen upp för en bra och uppskattad lösning istället för att tycka det var onödigt av dem
Kommentera
-
Sedan ca Carlsson vid Odenplan bommade handlar jag 90% av mina nyinköpta prylar hos denna eminenta butik som glänser på nätet avseende priser och service och krossar det flesta konkurrenter i helhetsintryck enligt mig.
Jag gillar dem starkt då man får mer sakliga svar än tex "vi fick 8 gäddor över 11kilo förra helgen på hemligt vatten"...
Vissa verkar tyvärr vara mer intresserade av att skryta om egna resultat på senaste turen, få mig att tro att "endast detta bete fungerar då jag fick en 12a på den igår" bla bla bla
Jag formligen spyr på uppfattningen att senaste modet ska vara det enda som fungerar samt exkludera det som fungerade igår...
Nu är det fredag, ska inte vara bitter.size does matters!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 943 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()