Köpte nästan alla fiskeprylar jag behöver därifrån! Men hade en svartzonker tail som tappade båda ögonen första passet. För att få en ny skulle jag behöva betala porto tillbaka på den gamla. Då lessnade jag, inge lust att lägga ut mer pengar på en vara som inte håller måttet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
dogger.se
Collapse
X
-
Hej, om du har fått den informationen är det fel. Vi är kända för att hantera reklamationer extremt smidigt och självklart ska du inte behöva betala returfrakt av en felaktig vara. Hör gärna av dig direkt till mig eller kundservice, så löser vi det.
Med vänliga hälsningar
Dogger AB
Per Wennerström (per.wennerstrom@dogger.se)
Kommentera
-
Nu har jag ännu en gång beställt från Dogger.se och är precis lika nöjd som tidigare. Beställde i torsdag kväll så väntade mig inte att få mitt paket förrän på måndag (trots deras snabba leveranser). På måndag strax efter lunch ringde dem och berättade att en av färgerna jag beställt av McMy tyvärr var slut och de erbjöd sig istället att skicka med en Big McMy i samma färg. Det tackade jag inte nej till och idag, tisdag, dök mitt paket upp.
+
Fri frakt över 500:-
Snabba leveranser
Bra priser
Video på många produkter
Gedigna, egenhändigt skrivna produktinformationer. Blir så less på produktinformationer som är direkt klippta från återförsäljare och då ofta på engelska
Bra kundservice
-
Ett par saker som jag skulle beställa var slut (Savagear 4-play i vissa färger, några sänken etc.). Annars ett toppenutbud!
Kommentera
-
Många plus för Dogger. Bra info på hemsidan, snabb leverans, fri frakt redan på 500 spänn, i princip enbart bra feedback from andra jag känner som handlat där, bra grundläggande utbud.
Det enda negativa jag upplevt är att det känns som prylarna mosas ner i närmsta kartong. Köpte nyligen ett par saker som tryckts ner i en kartong som var något för kort, så skyddsplasten på mina saker hade spruckit på en av sakerna. Varan var ju i fint skick men om jag skulle behöva reklamera eller om varan var fel så hade det känts ruttet att behöva skicka tillbaka en vara i trasig förpackning. Nu funkade grejerna så det var inget problem, och ser inga som helst skäl till att sluta handla där.
Bästa fiskebutiken jag haft att göra med utan tvekan.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 959 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()