dogger.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dogger.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Köpte nästan alla fiskeprylar jag behöver därifrån! Men hade en svartzonker tail som tappade båda ögonen första passet. För att få en ny skulle jag behöva betala porto tillbaka på den gamla. Då lessnade jag, inge lust att lägga ut mer pengar på en vara som inte håller måttet.

Kommentera

Hej, om du har fått den informationen är det fel. Vi är kända för att hantera reklamationer extremt smidigt och självklart ska du inte behöva betala returfrakt av en felaktig vara. Hör gärna av dig direkt till mig eller kundservice, så löser vi det.

Med vänliga hälsningar
      Dogger AB

Per Wennerström (per.wennerstrom@dogger.se)

Kommentera

Beställt flertalet gånger från Dogger.se. Man är alltid garanterat snabb frakt. De ringer alltid om något saknas. Helt klart riktigt service inriktade killar/tjejer i butiken.

Kommentera

Kl 13.56 igår beställde jag en rulle från Dogger.se. idag kl 10.28 fick jag SMS från DHL att paketet fanns att hämta på servicestället.
          FANTASTISKT!!!!!!!!

Kommentera

Beställt där flertal gånger och leveranstiden är underBar!. Fin service och bra med gratis frakt efter bara 500kr gentemot tex sportfiskeprylar som också är kanon men 3000kr för gratis frakt.

Dogger all the way! Önskar lite bättre utbud på jiggar bara

Kommentera

dogger är nog Sveriges bästa sida, grymt snabba och bra utbud, lite dyra dock men det får man väl ta

Kommentera

Nu har jag ännu en gång beställt från Dogger.se och är precis lika nöjd som tidigare. Beställde i torsdag kväll så väntade mig inte att få mitt paket förrän på måndag (trots deras snabba leveranser). På måndag strax efter lunch ringde dem och berättade att en av färgerna jag beställt av McMy tyvärr var slut och de erbjöd sig istället att skicka med en Big McMy i samma färg. Det tackade jag inte nej till och idag, tisdag, dök mitt paket upp.

+
                Fri frakt över 500:-
                Snabba leveranser
                Bra priser
                Video på många produkter
                Gedigna, egenhändigt skrivna produktinformationer. Blir så less på produktinformationer som är direkt klippta från återförsäljare och då ofta på engelska
                Bra kundservice

-
                Ett par saker som jag skulle beställa var slut (Savagear 4-play i vissa färger, några sänken etc.). Annars ett toppenutbud!

Kommentera

Bara positivt om Dogger.se från mig.

Beställde spö, rulle & lina runt 11:40 tiden, fick hem det dagen efter.

Bra kundtjänst, dock lite seg person där bakom luren.

Kommentera

Beställt flera gånger, aldrig haft något strul. Tycker även att layouten på sidan är överlägsen gentemot andra sidor.

Kommentera

Många plus för Dogger. Bra info på hemsidan, snabb leverans, fri frakt redan på 500 spänn, i princip enbart bra feedback from andra jag känner som handlat där, bra grundläggande utbud.

Det enda negativa jag upplevt är att det känns som prylarna mosas ner i närmsta kartong. Köpte nyligen ett par saker som tryckts ner i en kartong som var något för kort, så skyddsplasten på mina saker hade spruckit på en av sakerna. Varan var ju i fint skick men om jag skulle behöva reklamera eller om varan var fel så hade det känts ruttet att behöva skicka tillbaka en vara i trasig förpackning. Nu funkade grejerna så det var inget problem, och ser inga som helst skäl till att sluta handla där.

Bästa fiskebutiken jag haft att göra med utan tvekan.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 959 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 198 visningar