Nån som handlat på Nya Sporting? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som handlat på Nya Sporting?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
    hahahahahaha asg.
    fy fan att skicka en balansare!
    kompisen beställde ett spö därifrån och då sa dom att det var slut så han fick en bankstick istället

Kommentera

Ursprungligen postat av the fish
      kompisen beställde ett spö därifrån och då sa dom att det var slut så han fick en bankstick istället
      Myttar ?

Edit;

Enda beställningen jag gjort därifrån (popuptackle med Dansken i spetsen) försvann även den ut i rymden, även fast vi diskuterat varorna i flera mail. Inte mig emot eftersom jag hittade bättre och billigare grejor på Fiskekompaniet.
      sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av MoSsE
        Snarare dem andra som har svårt att hänga med??

haha du e rolig du, har du inget bättre att skriva mot det ja sa innan är det bättre om du stänger din käft.

För det andra varför försvarar du nyasporting? Jobbar du där?

Det här var en thread där en person frågar vad folk har för erfarnheter om just den butiken?

Ja om du kollar priser med mera är nyasporting billigare än dom andra, var det svårt att förstå, bara att beklaga.

svar på den andra. nej jag jobbar inte där dock beställer jag allt där ifrån och kommer så också fortsätta med det. jag och en hel drös kompisar handlar nästan endast där ifrån och problem har vi mycket sällan, att en vara kan vara slut i butiken är svårt att hålla uppdaterat.

tredje- ja vad är det vi skriver om då?
        Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Skärpning nu ! Håll er till fakta och skippa personangreppen är ni snälla.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jag har lagt beställningar ifrån dom som inte har dykt samt att jag precis nu la en beställning på Dynamite Baits prylar. Ska bli kul och se om dessa dyker upp. Jag håller er informerade.
            Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

skrattar så jag får ont i magen!balanspirken va kanon!!
              UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
              minken.bloggsida.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
                Ja om du kollar priser med mera är nyasporting billigare än dom andra, var det svårt att förstå, bara att beklaga.

svar på den andra. nej jag jobbar inte där dock beställer jag allt där ifrån och kommer så också fortsätta med det. jag och en hel drös kompisar handlar nästan endast där ifrån och problem har vi mycket sällan, att en vara kan vara slut i butiken är svårt att hålla uppdaterat.

tredje- ja vad är det vi skriver om då?
                OKEJ!

1. Är en färg slut, skickar man inte en annan utan att informera det innan.

2. Nån som beställde en jerk men inte fick nått, utan fick en balanspirk tillslut (helt otroligt)
                3. Nån fick en beg. rulle när han skulle få en ny (otroligt igen)
                4. Ett antal glömda orders bla min order förut.

5. Det här är en tread om vad folk har för erfarenheter av dem.

Sen om du haft bra service, FINE.

Men orka försvara dem med att dem är billiga och har många orders. Det är dålig service inget mer med det.

Själv föredrar jag service framför ett par kronor, och det tror jag många andra också gör..

Nu skriver jag inte mer i den här threden, vissa folk går bara inte diskutera med.

Kommentera

Ganska övertygad om att det skrivits en hel del osanningar i den här tråden.

Sen sporting öppnade igen, har jag handlat alla mina fiskegrejer därifrån, och har aldrig haft några problem. Visst ibland kan dom ha slut på nått man beställer så att man får vänta på orden ett litet tag, men det har ALLA andra affärer med. Att dom skickar fel saker ibland kan säkert hända, jag har inte haft det problemet med sporting dock, men jag har haft det problemet med andra handlare, och det är givetvis lite irriterande.

Min erfarenhet av sporting är att dom har överlägsna priser, bra service och trevlig personal. Det låga priset kan säkerligen innebära att dom inte har alla varor inne, men om ni mejlar och frågar om varorna finns inne så kommer dom att svara. Och ni som tror att dom försöker blåsa folk med flit måste skämta, eller?
                  a fish is a fish is a fish

Kommentera

Har beställt från många olika butiker. Den enda jag har haft problem med var Olssons. Beställde 300 jiggar och 200 jigg skallar. Dem sa "tar ungefär 5 arbetsdagar" sen fick jag inget på 1 månad. Sen ringde dem o frågade varför jag inte hämtat ut paketet "Eh vah" fick aldrig någon information om det. Så jag kollade såklart upp det. Och inget paket hade skickats... Så sen beställde ja om allt.. SAMMA SAK hände igen. Då blev ja riktigt trött.. O ringde o frågade vad dem höll på med. sen efter 2 månader dök skiten iaf upp å då fick ja betala DUBBLA fraktavgifter på grund av "outhämtat paket" som dem aldrig hade skickat till mig ens.... Men visst sa jag o betalade det. Sen testade ja för skojs skulle en gång till... Då tog det bara 2 veckor.. Men men... Det jag anser med detta är att dem flesta företag med internet order har nog rätt svårt och hänga med i svängarna. Enda Företaget jag vet som håller vad dem lovar med Leverans är Flugor.se. Aldrig gått mer en 1 dygn o fått grejerna så länge man beställer innan 16.00.
                    "Vi gör det i båten"

"Vi gör det på land"

"Vi gör det med gummi"

"Vi gör det för hand"

Kommentera

Ursprungligen postat av Norden
                      Jag beställde lite grejer förra hösten men fick ett jerk i fel färg. Skickade tillbaka och väntade. Kontaktade dem då och då men fick bara till svara att det nog får hem det nästa vecka. Inget hände förrän vid jul när jag struntade i betet och sa åt dem att skicka vad som helst i stället. Fick en balanspirk till slut
                      Alltså jag snackade med dem på telefon och sa ok till en balanspirk så det var inte hur tokigt som helst

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 844 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      1 008 visningar