Nån som handlat på Nya Sporting? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som handlat på Nya Sporting?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Norden
    Jag beställde lite grejer förra hösten men fick ett jerk i fel färg. Skickade tillbaka och väntade. Kontaktade dem då och då men fick bara till svara att det nog får hem det nästa vecka. Inget hände förrän vid jul när jag struntade i betet och sa åt dem att skicka vad som helst i stället. Fick en balanspirk till slut

Hahahaha! Så satan vad jag garvade!

Fy faaaan....
    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Beställde saker den 2a augusti, inte ett smack ännu och dom svarar inte ens på mail om var min order är. Sjukt dåligt.

Kommentera

Jag beställde loop vadare+flugbindningsmaterial och det gick snabbt och utan några problem.
        Fish On!

Kommentera

Fattar verkligen inte hur ni kunnat få den servicen, pratar vi om samma butik?

Dem gånger jag har handlat av Popuptackle, har jag ALLTID fått bra service, kunnat ringa och fråga när jag känner mig osäker på en vara, får alternativ och idder om hur jag skall utveckla mitt fiske till bättre.

Stephan på Popuptackle är en mycket god och kunnig kille, han har hjälpt mig mkt i detta meteträsk

Bara tummar upp från mig gällande Popuptackle.

/
          G@

Kommentera

Återstår att se hur servicen är..

Har precis beställt en hög med saker från Popuptackle, jag ringde men Dansken var upptagen så han ringde upp mig efter ett tag, sa vad jag skulle ha och han ringde och kollade så allt fanns hemma och ringde upp mig igen. Bra bemötande så här långt, nu får man se om det funkar lika bra tills jag har sakerna innanför dörren.
            Återkommer på Fredag då jag (som utlovat) ska ha sakerna på bussgodsutlämningen.

Kommentera

Handlade aldrig av gamla Sporting, men Nyasporting har jag bara bra erfarenheter av, dom ringde och kontrollerade färgerna på dom lill-fatsona som jag beställt. Tog visserligen ett tag att få dom, men bra pris och bra att
              höra av sig.
              How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Märkligt att få verkar häva sitt köp när leveranstiden inte hålls av säljaren?
                Häv köpet och gå vidare, att vänta flera veckor eller ännu värre månader på prylarna är aldrig aktuellt, grejerna behövs ju oftas på rotmos.

Kommentera

känner igen det som de flesta skriver att man inte får grejerna när man ska.Har själv handlat min meteutrustning därifrån o det har inte kommit i tid en enda gång.Varit där med o då såg man ju att där var mycket folk inne hela tiden.Dansken har fullt upp o de andra med o för lite yta.Handlar inte av dem om jag behöver något akut.Däremot så är det ofta väldigt förmånligt o handla.Köpte ett jrc spöfodral o skulle köpa ett billigt.Detta visade sig sedan vara restat men då skickade de ett som kostade mer än dubbla pengen till samma pris.Köper man mycket grejer så gör även dansken grymma priser åt en så mitt betyg blir ändå bra på den butiken även om de borde försöka skärpa sig för sin egen skull när det gäller postorder

Kommentera

Beställde 3 stycken baitrunners till ett mycket bra pris (ord.pris 899:- nu 999:- för 3st) den 25 december. Ringde onsdag (möjligen torsdag) förra veckan och frågade varför jag inte hade fått dem än. Fick svaret att rullarna hade utgått ur sortimentet plus en ursäkt att de inte hade hört av sig. Han jag pratade med sa att en kille skulle försöka hitta ett likvärdigt erbjudande samma dag och att han skulle ringa mig snarast. Har inte fått varken mail eller telefonsamtal. Funderar nu på att häva köpet och beställa från något annat ställe. I varje fall är det förmodligen sista gången jag beställer därifrån.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
                      Den här tråden känns som bara massa osanningar om jag ska vara helt ärlig. Kan inte tro på det jag läser. Men det blir väll så att man blir färgad av butiken man hänger på (eller jobbar).Rent naturligt så vill man gärna skriva ner alla andra bara för att göra sin egen handlare lite glad. Sporting har väll minst 10 års erfarenhet av postorder och gör affärer i säkert mångmiljon klassen varje år. Varför skall Sveriges kanske största fiskeförsäljare hålla på med små fuffens?

Ni borde göra som jag försöker göra. Fiska mer och skriv mindre. Så ska ni se att det löser sig
                      Små fuffens håller många butiker på med.
                      Köp en "ny" mobil på Siba och hitta en massa telenummer i telefon minnet!
                      Siba e ju inte direkt små!
                      Samma sak har hänt på Elgiganten och OnOff med så nog chansar
                      dom friskt oavsett storlek.
                      Krökta spön knarrande rullar och linor spända som fiolsträngar, då lever man gott....
                      www.solskensmetarna.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 688 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 675 visningar