Nån som handlat på Nya Sporting? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som handlat på Nya Sporting?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

jag beställde fish cat flytringspaketetden 9 juni. Och när den inte dykt upp två veckor senare så ringde jag och frågade om dom överhuvedtaget skickat den. Då sa dem att dom visst hade glömt det och skulle skicka den så fort som möjligt. som tur var dök den upp några dagar senare och jag är mycket nöjd med den jag köpte även en vadarjacka och är också mycket nöjd.

kort sagt tycker jag att dom har bra kvalite på grejerna men är sämre på servicen men jag tycker ändå att dom är ok

Kommentera

Jag beställde lite grejer förra hösten men fick ett jerk i fel färg. Skickade tillbaka och väntade. Kontaktade dem då och då men fick bara till svara att det nog får hem det nästa vecka. Inget hände förrän vid jul när jag struntade i betet och sa åt dem att skicka vad som helst i stället. Fick en balanspirk till slut
      Senast ändrad av Norden; 2006-08-06, 20:32.

Kommentera

va fan det verkar ju som dom glömmer bort alla ordrar? ni på nya sporting, läs det här och skärp er!

Kommentera

Ursprungligen postat av Norden
          Jag beställde lite grejer förra hösten men fick ett jerk i fel färg. Skickade tillbaka och väntade. Kontaktade dem då och då men fick bara till svara att det nog får hem det nästa vecka. Inget hände förrän vid jul när jag struntade i betet och sa åt dem att skicka vad som helst i stället. Fick en balanspirk till slut
          Haha Klockrent :P
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Norden
            hahahahahaha asg.
            fy fan att skicka en balansare!
            Keep talking about me, You are just making me famous..
            MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
            www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Äh den här tråden är nog väldigt missvisande. Förstår inte varför inte folk som är nöjda med sina beställningar skriver också? Fel skickningar och missade beställningar finns väll på alla företag. Om ni istället skulle göra era beställningar mer precisa skulle ni nog få oftare rätt saker jag har beställt grejer därifrån för säkert 20000 och det har bara varit fel skickat 2 artiklar några flöten och ett krokpaket. Ett snabbt samtal så det fixat. Nyasporting är precis vad svensk fiskehandel behöver en prispressare. Hur ofta går man inte och betalar 23 kronor för ett kamasan Wide gap krokar? Ofta! Men man kan lätt beställa 2 pack för 28 från nya sporting. Priset talar väll att det är för goda marginaler i dom "vanliga" butikerna. Nä sporting är en butik jag utan några större problem gladeligen beställer mer grejer ifrån. Beställningar över 3000 är fraktfritt bara en sån sak..
              Senast ändrad av këff; 2006-08-06, 22:24.
              Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
                Äh den här tråden är nog väldigt missvisande. Förstår inte varför inte folk som är nöjda med sina beställningar skriver också? Fel skickningar och missade beställningar finns väll på alla företag. Om ni istället skulle göra era beställningar mer precisa skulle ni nog få oftare rätt saker jag har beställt grejer därifrån för säkert 20000 och det har bara varit fel skickat 2 artiklar några flöten och ett krokpaket. Ett snabbt samtal så det fixat. Nyasporting är precis vad svensk fiskehandel behöver en prispressare. Hur ofta går man inte och betalar 23 kronor för ett kamasan Wide gap krokar? Ofta! Men man kan lätt beställa 2 pack för 28 från nya sporting. Priset talar väll att det är för goda marginaler i dom "vanliga" butikerna. Nä sporting är en butik jag utan några större problem gladeligen beställer mer grejer ifrån. Beställningar över 3000 är fraktfritt bara en sån sak..
                jag vet inte vad du har för krav när du handlar oavsett om det är från en lågpriskedja men min åsikt är att rätt ska va rätt finns inga marginaler att spela på oavsett om det är billigt pris. Men visst ett misstag kan hända men läs Lord Pikes historia så blir man rätt SNE.
                - T e a m O d i n -

Kommentera

Jag känner dem som jobbar på sporting och har även jobbat där själv i den första butiken... Ambassadeur rullarna som dem säljer så billigt tar slut i stortsätt hela tiden. Och det där med att "dem skickar fel o hoppas att man inte märker nåt" nej det är verkligen inte sant. ganska Lätt och ta fel på siffror när man har mycket att göra . Nu har jag aldrig beställt över internet efter som att ja har sporting på gångavstånd. Men med tanke på att dem får ca: 100-200 ordrar om dagen och är så få personer i butiken så tycker jag att dem gör det bra.
                  "Vi gör det i båten"

"Vi gör det på land"

"Vi gör det med gummi"

"Vi gör det för hand"

Kommentera

Själv har jag bara bra erfarenheter av sporting, bra pris och bra service har jag alltid fått
                    Hjonsson

Kommentera

Ursprungligen postat av rickjung
                      jag vet inte vad du har för krav när du handlar oavsett om det är från en lågpriskedja men min åsikt är att rätt ska va rätt finns inga marginaler att spela på oavsett om det är billigt pris. Men visst ett misstag kan hända men läs Lord Pikes historia så blir man rätt SNE.
                      Rätt ska vara rätt... han fick ju rullarna, tror inte dom försökte blåsa honom... dom jobbar med att få in rullarna till ett så bra pris som möjligt, en leverans strular. Tycker det bara är att beklaga att det inte gick hundra bra. Dock kan du ju kolla hur det var med nyasporting under den tiden detta skedde. Sammanslagningar och semester tider... kanske du inte har varit i yrkeslivet och vet hur det kan vara sommarmånader?
                      Senast ändrad av këff; 2006-08-06, 22:41.
                      Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 927 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 192 visningar