Ursprungligen postat av Old Firehand
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Old Firehand på Trumman.com
Collapse
X
-
Old Firehand ! Med all respekt
Du har så rätt, så för ditt eget bästa säg inget mer. Det är väl i detta läge man kan säga att allt du säger kan komma att användas emot dig. Tror VI är många som både förstår och står på din sida. Detta utan att skuldbelägga den andra parten. Ibland stämmer det helt enkelt inte.
Jag känner igen mig i ditt agerande, man blir ganska så förbannad när man upplever beskyllningar helt tagna ur luften. Men det är inte bra att bli förbannad över internet, fråga mig, jag vet.
Det är ju en himla tur att du inte säljer Iphone (viktigt att stava rätt)Om du förstår vad jag menar ?
Senast ändrad av Exxet; 2012-03-04, 17:04.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Ok, 2 av 4 vart fel...dvs 50% av ordern. Nåja.
Fick för mig att det var flera beten, det var 2010 och jag har gjort massor med ordrar från andra ställen sen dess...
Jag minns bara att den ena skulle varit papegojfärgad som på hemsidan men det var nåt helt annat jag fick, kommer inte ihåg vad färgen skulle varit på den andra men det var inte rätt.
Jag "orkade" inte hålla på och skicka tillbaka beten, så jag lät det vara.
Ang. motorfrågan 2009 som tydligen inte hindrade mig att beställa ovannämnda beten från Trumman.com vid senare tillfälle:
Det kan vara att jag då missuppfattade något och det var synd att du inte kunde hjälpa mig den gången.
Ber om ursäkt ifall jag sårat dina känslor så mycket att du var tvungen att hänga ut mina personuppgifter och privat mail-korrespondens på nätet och hoppas att det inte händer fler kunder som du tycker felaktigt kritiserat ditt företag.
Tyvärr har jag inte sparat min egna mailhistorik, så jag kan ju bara beskriva ungefär hur jag upplevde det som drygt och kort.
Nu vill någon säkert vara rolig och säga att OF mail-svar var jättelångt, men det är inklistrad info/produkt reklam från hemsidan som inte hade något som helst att göra med min fråga, vilket kan vara anledningen till att jag reagerade så då.
Så tror det är som Cannonball skrev i tråden efter mitt förra inlägg, det kan ju vara jag som haft en dålig dag då.
Hur OF ibland betett sig här på forumet när någon tycker annat än honom kan säkert ha påverkat varför jag upplevde det på det sättet.
Jag ska inte kissa på någons cornflakes längre för nåt som hänt 2-3år sedan, jag inser själv att min kritik var ganska onödig om det var så han svarade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old FirehandHej Simon K-Greising;
Att jag kopierade och bifogade Toni Dorffs enda beställning till Trumman Sportfiske i mitt inlägg var i dokumenterande syfte. Eftersom du är moderator kunde du ha nöjt dig med att radera hemaddress, telefonnummer och mailadress. Personligen tycker jag att du har överträtt gränserna och din befogenhet som moderator och genast bör överlämna den rollen till någon mer lämplig.
Old Firehand
www.trumman.com
Jag tycker Sg gjorde korrekt. Att man som näringsidkare alltid har missnöjda kunder är ju oundvikligt.
Att OF var en av pionjärerna inom laxtrolling är ingen hemlighet.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old FirehandHej Simon K-Greising;
Att jag kopierade och bifogade Toni Dorffs enda beställning till Trumman Sportfiske i mitt inlägg var i dokumenterande syfte. Eftersom du är moderator kunde du ha nöjt dig med att radera hemaddress, telefonnummer och mailadress. Personligen tycker jag att du har överträtt gränserna och din befogenhet som moderator och genast bör överlämna den rollen till någon mer lämplig.
Old Firehand
www.trumman.com
Kommentera
-
Lite Flashback över denna tråd. Kul med lite omväxling.
OldFirehand, om du läser detta passa dig för att gå emot massan på detta forum. Stick för guds skull inte ut näsan och skriv det du tror på. Man kan bli bannad då. Bli anklagad för att vara ett troll, bli anklagad för att vara ute för att provocera osv.
Jag tycker i alla fall att du är bra. Och det är kul att veta att det i alla fall finns en till på detta forum som spinnfiskar. Och inte minst, ytfiskar.Senast ändrad av poppers man; 2012-03-04, 22:27.
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggLite Flashback över denna tråd. Kul med lite omväxling.
OldFirehand, om du läser detta passa dig för att gå emot massan på detta forum. Stick för guds skull inte ut näsan och skriv det du tror på. Man kan bli bannad då. Bli anklagad för att vara ett troll, bli anklagad för att vara ute för att provocera osv.
Jag tycker i alla fall att du är bra. Och det är kul att veta att det i alla fall finns en till på detta forum som spinnfiskar. Och inte minst, ytfiskar.
Anklagad för att provocera blev du ju för att dina inlägg var just provocerande. Att gå berserk över att folk inte skriver saker och att kalla alla "gäddkungar" för princessor som sitter med kritor eller liknande.
Alla har rätt till en åsikt, men då ska den framföras någorlunda civiliserat.
Sen att du ser bannen som orättvis och att Admin sen tog bort den betyder inte att den var felaktig, se den som en andra chans istället för att få det som att du blir orättvist behandlad av "massan" på forumet.
Jag är inte heller omtyckt av alla och så är det bara, men att bete sig dåligt bara för det är ju löjligt.
Att sen dra en parrallel mellan dig och OF för att han hävdar en sak och vill bevisa sin oskuld genom att göra ett inlägg som sedan visade sig innehålla otillåtna saker är ju lite annorlunda än att skriva skit om folk.
Dessutom så håller de flesta här med om att OF tillför mycket bra till forumet men även de mest erfarna gör ibland fel och då måste man rätta dom.
PS. håller mig utanför om mod. gjorde rätt som tog bort hela beställningen istället för bara adress och namn eller inte. Sen så förstår jag irritationen hos OF men ändå inser man ju att ni som påpekar felen i hans inlägg också har en poäng. DSSenast ändrad av Guest; 2012-03-04, 22:43.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggLite Flashback över denna tråd. Kul med lite omväxling.
Jag tycker i alla fall att du är bra. Och det är kul att veta att det i alla fall finns en till på detta forum som spinnfiskar. Och inte minst, ytfiskar.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 942 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()