Old Firehand på Trumman.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Old Firehand på Trumman.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Old Firehand på Trumman.com

Skojar givetvis bara!

Gjorde min första beställning på Trumman.com denna vecka efter att ha varit på Sked-jakt via vårt kära trollingforum Scandinavian Trolling Forum! Varför beställde jag då några NK-skedar från Trumman.com, dessa finns ju till samma pris (till mig) i den lokala butiken (föredömlig butik dessutom)??? Jo, den utgångna sked jag saknar i min trollingarsenal rotade den gamle gode Engström fram genom att gå igenom alla sina lådor och han hittade inte bara 1st av den ovanliga och utgångna färgen, utan 2! Jag fick köpa båda samt två snarlika i en mindre modell som han rotade fram samtidigt och vid beställning av några mer reguljära skedar skickade han ner ovanstående till mig i samma pkt, informerade han mig vidare via tel. Beställning av 5st normala NK DL utfördes och efter någon dag kom pktet! Skedarna han rotat fram var helt i nyskick, dock utan originalförpackning... Samtidigt hade han fyllt lådan med diverse smått och gott som han hört att jag också ansåg som - ibland - svårt att få tag på och dessutom en äldre original NK-folder där den "omöjliga" skeden fanns med på bild!!!

Säger bara det! Handla hos Leif Engström på Trumman.com... Du blir inte besviken! Och han är dessutom en riktigt skön snubbe att snacka med, minst sagt STENKOLL trots sin "ringa" ålder!!!

Nu har du fått en ny kund för livet Leffe! Som vi hoppas varar många tiotal år till både för din och vår del!

MVH

/Pär

Låter som du haft lilla Jul-afton med paketöppning
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Det kan du ge dig på!!!

Jag brukar ligga på ca 50-75 lakan i investeringar inom vårt kära intresse per år - har sett en del -, men kände på mig redan när jag fick se pktet... Att det här skulle bli något speciellt, men trodde inte "SÅ" speciellt!

/MT

Kommentera

Kan bara hålla med om att Leif är en kanon kille! Trevlig som tusan att snacka med!

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
          Kan bara hålla med om att Leif är en kanon kille! Trevlig som tusan att snacka med!
          I början av 80-talet var jag en fiskegalen knatte! Minns när jultidningsförsäljarna knackade på dörren för att sälja boken "Sportfiske", den var ett givet val för jag fick bara välja två böcker enligt order från mina föräldrar! Det andra alternativet varierade.

Hm, kanske har jag tom glömt namnet på serien, men såg senast i vintras att den finns kvar - Serien alltså! Heter inte det årliga numret som jultidningsförsäljarna erbjuder Sportfiske?

Hur som helst, första gången jag kom i kontakt med Leif var där... Tror tom han huserade på en förstasida i en av utgåvorna i början på 80-talet! Första gången jag hade "personlig" kontakt med honom muntligen var i veckan, sjukt att det skulle behöva gå så lååång tid! Jag har missat något "stort" genom årtionden!

Låt den "Störste" vara med oss under lååång tid framöver... Han har mycket att lära ut "fortfarande"!
          Senast ändrad av Muskytracker; 2012-03-04, 10:23.

Kommentera

Och visst är det extra kul... För han kör inte lågbudget enligt "alla jävla pop-up försäljningssidor" inom Sportfiske, att han fortfarande levererar rätt produkter till rätt pris (med Extrem kompetens)!! Till skillnad från varenda - fiskeSvensson - som numera gillar att starta en fiskebutik.se på nätet.

Trevlig kväll... Seriösa "Sportfiskare"!

Kommentera

Jag kan inte annat än hålla med tidigare poster. OF grundade i praktiken det predatorfiske man ser idag. Orkar inte gå in på detaljerna, de flesta vet dem ändå. Kort och gott, OF: Du är kung.. Fortsätt att sprida din kunskap!

Kommentera

Jag beställde därifrån en gång och fick fel färger på två av kanske 5-6 beten.

Jag tänkte även köpa en trollingmotor, jag frågade om jag kunde komma och hämta den för jag hade brådis med att få tag i en innan helgen.
                Men då fick jag något kort spydigt svar, så då tog jag mina pengar till någon annan och det var tur det för jag fick tag i grejerna mycket billigt samt fick ett Optima batteri på köpet.
                Funkar det inte så kan man väl åtminstone försöka vara trevlig.

Kommentera

Alla kan ju ha en dålig dag, eller kanske kännt sig tråkigt bemött själv...
                  Kemin kan ju inte stämma mellan alla!

Kommentera

Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inlägg
                    Jag beställde därifrån en gång och fick fel färger på två av kanske 5-6 beten.

Jag tänkte även köpa en trollingmotor, jag frågade om jag kunde komma och hämta den för jag hade brådis med att få tag i en innan helgen.
                    Men då fick jag något kort spydigt svar, så då tog jag mina pengar till någon annan och det var tur det för jag fick tag i grejerna mycket billigt samt fick ett Optima batteri på köpet.
                    Funkar det inte så kan man väl åtminstone försöka vara trevlig.

Tråkigt att du inte har fått samma bemötande som mig... Kanske berodde på just det Cannon skrev...?
                    Senast ändrad av Muskytracker; 2012-03-04, 10:53.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 935 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 195 visningar