Skojar givetvis bara!
Gjorde min första beställning på Trumman.com denna vecka efter att ha varit på Sked-jakt via vårt kära trollingforum Scandinavian Trolling Forum! Varför beställde jag då några NK-skedar från Trumman.com, dessa finns ju till samma pris (till mig)
i den lokala butiken (föredömlig butik dessutom)??? Jo, den utgångna sked jag saknar i min trollingarsenal rotade den gamle gode Engström fram genom att gå igenom alla sina lådor och han hittade inte bara 1st av den ovanliga och utgångna färgen, utan 2! Jag fick köpa båda samt två snarlika i en mindre modell som han rotade fram samtidigt och vid beställning av några mer reguljära skedar skickade han ner ovanstående till mig i samma pkt, informerade han mig vidare via tel. Beställning av 5st normala NK DL utfördes och efter någon dag kom pktet! Skedarna han rotat fram var helt i nyskick, dock utan originalförpackning... Samtidigt hade han fyllt lådan med diverse smått och gott som han hört att jag också ansåg som - ibland - svårt att få tag på och dessutom en äldre original NK-folder där den "omöjliga" skeden fanns med på bild!!!
Säger bara det! Handla hos Leif Engström på Trumman.com... Du blir inte besviken! Och han är dessutom en riktigt skön snubbe att snacka med, minst sagt STENKOLL trots sin "ringa" ålder!!!
Nu har du fått en ny kund för livet Leffe! Som vi hoppas varar många tiotal år till både för din och vår del!
MVH
/Pär

Gjorde min första beställning på Trumman.com denna vecka efter att ha varit på Sked-jakt via vårt kära trollingforum Scandinavian Trolling Forum! Varför beställde jag då några NK-skedar från Trumman.com, dessa finns ju till samma pris (till mig)

Säger bara det! Handla hos Leif Engström på Trumman.com... Du blir inte besviken! Och han är dessutom en riktigt skön snubbe att snacka med, minst sagt STENKOLL trots sin "ringa" ålder!!!

Nu har du fått en ny kund för livet Leffe! Som vi hoppas varar många tiotal år till både för din och vår del!
MVH
/Pär

Kommentera