jag hyllar några favvisar i varje inlägg!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Borde inte några här hyllas?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggVerkar ju finnas intresse, vad säger moderatorerna?
Bergman?
Kan väl vara en rolig grej detta!
Dock vore det kanon om någon av er kan ta fram en lista på de som är nominerade och sedan PM:a mig så kan jag lägga ut en omröstning. Jag har tyvärr lite ont om tid som nybliven förälder.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggLedsen för sent svar men självklart är jag med på detta. Jag kan ordna självklart ordna ett prispaket. Vad sägs om ett valfritt fiskespö (av det som jag har på lager sedan tidigare), ett par rullar flätlina och ett gäng beten?
Dock vore det kanon om någon av er kan ta fram en lista på de som är nominerade och sedan PM:a mig så kan jag lägga ut en omröstning. Jag har tyvärr lite ont om tid som nybliven förälder.
Jag gör en lista, vi sätter tills måndag som deadline sen sammanställer jag och skickar PM.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Förslag på nominerade, fyll gärna på listan, bifoga gärna motivering.
Team colibri
Anders team lilla My
Exxet,
Jock Scott
Mookie
Old Firehand
Tonyex
Byggarn
Rospigg
Sir fish-a-lot
Jag tycker att vissa kriterier skall följas, förslag är:
Ödmjuk
Vänlig
Saklig
Källkritisk
Självkritisk
Osjälvisk
FS-profil
Mer än tex. 2 år medlem(?)
Kanske svårt att bedöma sånt här
Men fyll gärna på med fler kriterier?
På måndag kväll nästa vecka sammanställer jag och skickar till Bergman.Senast ändrad av Bowen; 2015-07-02, 16:15.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Sällar mig till kören som är väldigt tacksam för den hjälp jag fått av forumfolket. Colibri har hjälpt mig väldigt mycket utan att han vet om det. Jag var helt novis på bla elektroniken till alldeles nyligen.
Bara för att nämna en som jag själv fått mycket hjälp av via hans svar till andra.Senast ändrad av Dominator91; 2015-07-02, 11:42. Anledning: Oops: Blandade visst ihop sajterna där lite__________________________________________________ _____________________________
Covfefe
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggFörslag på nominerade, fyll gärna på listan, bifoga gärna motivering.
Team colibri
Anders team lilla My
Exxet,
Jock Scott
Mookie
Old Firehand
Jag tycker att vissa kriterier skall följas, förslag är:
Ödmjuk
Vänlig
Saklig
Källkritisk
Självkritisk
Osjälvisk
FS-profil
Mer än tex. 2 år medlem(?)
Kanske svårt att bedöma sånt här
Men fyll gärna på med fler kriterier?
På måndag kväll nästa vecka sammanställer jag och skickar till Bergman.
Multi eldsjälen.
Utan hans hjälp, tips, kunskap skulle jag nog inte fiska abborre med multi och utan multi skulle jag nog inte fiska alls, tyvärr.
Otroligt hjälpsam o besitter kunskap som få som han delar med sig.
Absolut en nominerad
Kommentera
-
Röstar mest på nämda team colibri och Old firehand. Tycker byggarn saknas på listan, jag har lärt mig mycket av dig, och så är du ju ödmjuk med ;-)
Alla borde förresten få ett pris, det är ju faktiskt fantastiskt vad många det är här som lägger ner mycket tid och energi på att vara problemlösare här..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av 2dojor Visa inläggRöstar mest på nämda team colibri och Old firehand. Tycker byggarn saknas på listan, jag har lärt mig mycket av dig, och så är du ju ödmjuk med ;-)
Alla borde förresten få ett pris, det är ju faktiskt fantastiskt vad många det är här som lägger ner mycket tid och energi på att vara problemlösare här..
Min tanke var dom som utöver det vanliga delar med sig, det tycker jag skall uppmärksammas.
Sen tycker jag aspekten ödmjukhet, vänlighet och osjälviska profiler tex. vilka förutom kunskap, även tillför forumet tonen det har.
Därför går tex. jag fetbortVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera