Ursprungligen postat av Bowen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Borde inte några här hyllas?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggJävlar redan gått ett år... Känns som förra veckan man skrev i denna tråden...Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
För skojs skull kan jag berätta att när jag diskuterar göstrolling med mina fiskekompisar inleder jag ibland mina anföranden med orden "Leif säger". Då vet mina kompisar att jag redan har facit, och det kommer från den högste. Leif. All respekt till Leif. Enorm kunskap.Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggEtt år senare
Vad hände Bergman?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Edguy Visa inläggJag vill hylla bowen för hans fantastiska minne, såna här trådar glöms annars bort
Vara bara tvungen att lyfta igenVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ledsen för dålig respons på detta. Jag har helt enkelt inte mäktat med ännu. Har varit föräldraledig mycket de senaste åren (började jobba igen 1a augusti i år) och har också andra arbetsuppgifter än Fiskesnack.com.
Förslaget är noterat sedan tidigare och jag hoppas att vi kan få till det i slutet av året. Behöver också ta tag i forumuppgraderingen igen och bättre mobilstöd iom den nya forumversionen. Förhoppningen var att få det klart inför nyår 2017 men jag hann tyvärr inte i mål med alla delar av uppgraderingen så jag fick pausa arbetet.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
Två år till senare, vad hände sen...
Inte bara denna tråden, men allt annat med.
Måste väl finnas andra som vill administrera ett av Sveriges största sportfiskeforum hos en organisation som sportfiskarna?!
Om nu Bergman inte mäktat med det.
Vi får väl se vad som händer med "forumsuppdateringarna" som ni just gått ut med nu kanske.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
- Gillar 6
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup