Ang registrering eller inte - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang registrering eller inte

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang registrering eller inte

Jag vet inte om jag är ensam om det här, men...

Jag tycker att det har blivit dags att sätta ett krav på registrering för att kunna posta. Väldigt många trådar förstörs av att någon kommer in, utan att vara registrerad eller inloggad, och postar ganska provocerande svar på frågor. Kanske kan man slippa någon eller några, vad vet jag det kanske är samma grälsjuka individ som ligger bakom alla posterna, av dessa påhopp och förolämpningar.

Jag tycker, tyvärr, ingen registrering ingen röst. Jag vill, som amatör, kunna veta att svaren på mina frågor iaf stämmer halvvägs överrens med verkligheten. Inte att det sitter någon som har ett så fattigt liv att dom bara jävlas.

Kan bara hålla med.

Ett tips är att strunta i provocerande inlägg. Att försvara sig är precis det den personen som provocerar vill.
    Senast ändrad av pikecatcher; 2005-01-14, 10:51.

Kommentera

Håller med! Finns ju flera exempel på trådar som ballat ut fullständigt pga guests. Owner-diskussionen, fiskefeber och dc-tankningar bl.a. Blir mycket snack om var folks lojalitet ligger och hur grova gäddor dom plockar... Tyvärr finns det några (väldigt erfarna fiskare) som devalverat sig själva rejält på detta sätt. bah! Det kan vi vara utan.

TYcker också att de som inte loggat in på ett år bör strykas som medlemar.

Kommentera

Hej !

Jag håller inte med är visserligen registrerad men orkar inte alltid logga in.
        Visst blir det tjafs ibland mm men det får man ta.
        De flesta av er som frågar saker får ju massor med bra svar ändå och ibland kan inte alla skriva under med vilka dom är. Bakom kulisserna finns ibland arg konkurrans mm. Ibland under någon tråd som kommer nån anonym in och skriver väldigt sanna saker om en produkt eller en porson.
        Både på gott och ont nyttjas sådana här sidor för massor med förteckt reklam och även detta är inte alltid till ondo. Det som jag tycker är mest trist med många här är att de tror de håller på lag, typ AIK-DIF kan vara typ AB mot CWC Lundgrens mot mm. Det blir ofta jävligt fel då få av er här har koll på läget. Om jag Buster och Jenk eller Hebbe fiskar ihop tror ni på allvar vi står och pratar om vem som är bäst mm ? Vi står med cwc jacckor Jenk mm med AB jacka mm. Så ett tips är att ni som tror er veta massa saker kollar med dessa personer eller företag först. Låt folk vara anonyma om de vill det är ju bara sålla det ni inte vill läsa.

Kommentera

Jonas: Det är just såna "cwc vs ab"-diskussioner som vi förhoppningsvis slipper om bara reggade får posta. Ta snacket om bulldawg och cwc-bulldawg tex. Där blev det ju en massa skitsnack pga att folk inte vågade stå för vad dom gjort och sagt. Vi medlemmar är heller inte dummare än att vi kan värdera infon utifrån vem som sagt det. Klart att cwc-folket snackar gott om sina prylar och AB snackar gott om sina. Just därför är det också bra att veta vem som skriver vad.

Kommentera

tYvärr är det ju inte så att alla kan se igenom sådant. Det är hur tydligt som helst och ofta sitter tredje part och tjafsar sinsemellan, typ jag och Jenk har fått många skratt när vi läst för och mot surr på olika trådar. Läste igenom tråden nu angående LF Jerk eller ett Bsuter Stiff spö. Typiskt sådant surr som blir utan att vare sig PA eller Buster är inblandade. Ta tex han Linuz eller vad han nu hette som trodde massa saker. PA är bättre på Jerk än Buster mm, så töntigt båda är mina personliga vänner och de är mkt olika. Buster fiskar givetvis flerfalt mer än vad PA gör och testar massor med mer beten. Men både är ju duktiga på att designa spön och det ligger ofta massa jobb bakom. Det blir en töntig debatt även bland registrerade denna gång. Visste ni tex att jag och Buster provfiskat med flera LF spön innan de kommit ut på marknaden. Vi testade också ABU JB rulle i prototypform finns massor av exempel och det som gör många anonyma förbannade är just att månag här snackar om för eller mot saker utan ha en aning om fakta. Det sammabetas mycket mer än vad folk här begriper och dessutom är många personliga vänner. Låt det vara öppet för alla och som sagt ni får ju jättebra information här och branchen har verkligen tjänat på att ni sinsemallan ger varndra massor med bra tips.

Kommentera

men tror du inte det vore bättre om "stiff" skrev sina åsikter under eget namn?

Kommentera

Nä varför du heter ju ep? Hur svårt är det registrera om amn vill det isf blir liksom bara massa onödiga alias. Lättare inte läsa disskusionen om man inte gillar den.

Kommentera

Precis, du kan väl slänga in precis lika mycket onödigt oreggad som reggad? Fattar inte vad ni yrar om nu asså..

Finns absolute ingen skillnad? Det tar 2min. att regga ett konto.. Men gör man inte det kan man väl slänga ur sig lika mkt. skit som vanligt!!?? Finns ju alltid en Ip-logg..
                  sigpic

Kommentera

Visst kan man lite snabbt skapa ett alias och sen börja snacka skit, men ni måste ju hålla med om att det är väldigt få av de som är reggade som gör det. Däremot finns det väldigt många inlägg som inte skulle gjorts under annat namn än som gäst.

//Erik Palmqvist

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    82 svar
                    28 407 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Ziggystardust  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    123 visningar
                    0 gillar