Vilken nylonlina använder ni till ismete, dvs fabrikat och vilken modellbeteckning?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa fabrikat på nylonlina till ismete?
Collapse
X
-
jag kör med en brun lina som heter Sumoline, tror de är 0,40-0,45 där någonstans! Den är kanon!/Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
-
!
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggSkulle rekomendera platypus lostretch från Australien
den e väldigt stark och har lägre stretch
har inte ismetat med den men körde uteslutet medden i Australien
jag kan hjälpa dig att få hem en spole
Kommentera
-
Ursprungligen postat av oringen Visa inläggHar du testat den till vinter fiske? Verkar ju va en lina som fungerar över allt ;9 var får man tag på den?
google linan och kolla nån hemsida, finns bara i Australien
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggnej inte testat till vinterfiske, men till annat fiske och den äger
google linan och kolla nån hemsida, finns bara i Australien
Ge upp din lina nu.. Finn smånga br apå vår marknad. sen kan det ju va så att det suger när det är kalt och på is..
Tror ingen kommer beställa där ifrån. Vi har många bra linor att välja på redan!
Har du provat alla på Svenska markanden? Vad som står i reklamen behöver ju inte va sant!
Säkra kort är ju tex Berkly Big Game eller Surfix... Finns på bulk båda två till en billig peng!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av oringen Visa inläggGe upp din lina nu.. Finn smånga br apå vår marknad. sen kan det ju va så att det suger när det är kalt och på is..
Tror ingen kommer beställa där ifrån. Vi har många bra linor att välja på redan!
Har du provat alla på Svenska markanden? Vad som står i reklamen behöver ju inte va sant!
Säkra kort är ju tex Berkly Big Game eller Surfix... Finns på bulk båda två till en billig peng!
och jag har ju fiskt med linan själv! annars skulle jag ju inte rekomendera den!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggsåklart jag inte provat alla svenska
och jag har ju fiskt med linan själv! annars skulle jag ju inte rekomendera den!
Menar bara att det är dumt att rekommendera saker man inte vet något om! För mycket sånt på deta forumet.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
218 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()