Vill byta plattskärm mot fiskedrag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vill byta plattskärm mot fiskedrag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det var roligt att läsa iaf . Fyndigt av dig. //T

Kommentera

nu börjar jag bli trött på det här.. betalar jag inte så hamnar jag hos kronofogden..

Kommentera

Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
        Men om du inte kan/vill betala vid midsommar, vill inte cdon Ha tillbaka sin skärm då? Vad ska du göra då? Erbjuda dem en bunt buster jerks eller hänvisa dem till den nya ägaren av skärmen?

Nä, det är nog en ganska dålig idé att sälja/byta något man inte äger.
        Cdon vill inte ha tillbaka en beg skärm, det funkar inte så.

Betalar han inte får han inkasso på sig, därefter kronkalle om inte inkasso får in pengarna.

Kommentera

Ska du ha ett par atom å en reflexspinnare för den?!

Kommentera

Stort behov av beten säger du.
            Om du måste byta bort skärmen mot beten då låter det som om du inte har så gott ställt för tillfället!?
            Annars har du ju "bara" kunna köpt några beten !
            Så vad är det som säger att du kan betala skärmen vid midsommar när du inte kan köpa några beten nu ?
            För så många hundringar på Traderabeten behöver du inte spendera för att kunna fiska..

Jag tycker du ska ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen agerar rätt nu!?
            Spara skärmen och sälj/byt den sen efter midsommar istället !

Kommentera

Gör rätt för dig och betala skärmen, sen kanske vi kan byta, har ett gäng Rapalas liggandes.

Kommentera

Ni är pinsamma som är på TS såhär.
                Vad han gör med sina prylar som han beställt mot faktura betalning är väl för fan upp till honom? Jag har på bara ett par dagar sett flera i den här tråden läxa upp andra och spelat näsvisa... Fjantig översittarmentalitet är vad det är.

Till TS: Sälj skärmen på blocket istället.
                Dessutom har tex. Dogger.se och alla andra Klarna anslutna butiker "Köp nu betala i Augusti" erbjudanden. Det är inget fel att handla på krita om man vet med sig att man kan betala, men tänk efter noga! Något kan ju hända.

Dessutom, din orderbekräftelse du fick vid köpet ÄR ett kvitto/garantisedel, bara så du vet.

Kommentera

Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg

Jag tycker du ska ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen agerar rätt nu!?
                  Spara skärmen och sälj/byt den sen efter midsommar istället !
                  Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
                  Gör rätt för dig och betala skärmen, sen kanske vi kan byta, har ett gäng Rapalas liggandes.

Hur tänker ni här? Jag var dum nog att köpa en dator på avbetalning en gång.

Den sålde jag långt innan den var färdig betald, åkte på en resa för pengarna och betalade av resterande summan av den när jag fick min första lön från sommarjobbet jag hade - gjorde jag något fel?

Jag beställde en mobiltelefon jag inte alls gillade, sålde den men betalade först efter nästan två månader då fakturatiden var på 60dagar - gjorde jag något fel?

Låt folk göra av de vill och sköt er själva, har sett i flera trådar att ni båda verkar finna nöje i att lägga er i andras förehavanden.

Kommentera

Vi håller oss till fiske tycker jag och låter privatekonomin vara. Finns säkert forum för sånt också skulle jag tro.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rule Britannia Visa inlägg
                      Hur tänker ni här? Jag var dum nog att köpa en dator på avbetalning en gång.

Den sålde jag långt innan den var färdig betald, åkte på en resa för pengarna och betalade av resterande summan av den när jag fick min första lön från sommarjobbet jag hade - gjorde jag något fel?

Jag beställde en mobiltelefon jag inte alls gillade, sålde den men betalade först efter nästan två månader då fakturatiden var på 60dagar - gjorde jag något fel?

Låt folk göra av de vill och sköt er själva, har sett i flera trådar att ni båda verkar finna nöje i att lägga er i andras förehavanden.
                      Och jag tycker mig se ditt forumnamn i flera trådar där det blir en del skitsnack fram och åter.
                      Det är precis som om du har varit reggad här på forumet tidigare för jag känner igen din stil på hur du skriver.

För att återkoppla till TS dilemma.
                      Jag själv som är lite "old school" är av den uppfattningen att ska man sälja/byta bort något så ska prylen åtminstone redan vara betald o klar.
                      Det är bara för TS bästa.
                      Bara för att han gjort en taskig affär på en plattskärm så ska han inte byta bort den så det blir en ännu sämre affär..
                      Ekorrhjul kallas det för !

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Classe69, 2023-05-10, 20:00
                      6 svar
                      305 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69