Halloj.. Jag vissa saker missa jag att skriva i går kväll.. Min kära sambo jobbar på ett mycket bra företag som kan hjälpa oss med utskrivning och inplastning av sjökort som jag tänkte ingå i start avgiften. Sen med att ha tävlingen efter leken gör inte mig något. För då hinner jag ha mer tid att kolla upp allt runt omkring med boende och priser till vinnaRNA. Men tycker ni att de bara ska vara en båt som vinner eller ska de vara en prispall med 1-2-3. Eller ett riktigt kap för den båt som vinner.
Jag vet med mig att de går en tävling som kostar 1000:- och att alla pengar går till den vinnande båten. Minns bara inte vad den tävlingen heter.
Och fisket i stegeborg blir inte så hårt fiskat bara för att man har en tävling per år. Den finns ju ingen tävling i östergötland´s skärgård. Och till nästa år kanske vi kan byta platts. Vem vet..
Mvh Johan..
Jag vet med mig att de går en tävling som kostar 1000:- och att alla pengar går till den vinnande båten. Minns bara inte vad den tävlingen heter.
Och fisket i stegeborg blir inte så hårt fiskat bara för att man har en tävling per år. Den finns ju ingen tävling i östergötland´s skärgård. Och till nästa år kanske vi kan byta platts. Vem vet..
Mvh Johan..
Kommentera