Ursprungligen postat av anteman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
sportfiskeforum.se - ett alternativ?
Collapse
X
-
Nu får vi medlemmar se till att vara aktiva och se till att göra så gott vi kan för att fortsatt kunna behålla detta forum.
FB kommer jag fortsatt vägra livet ut!
Förut mest av en ren princip men nu när man sett vilket beroende det skapat för vissa människor och hur många försöker leva sina låtsasliv därigenom så kan man känna sig lycklig att man är utan eländet.
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
Det är väl en viss person på SF som är bannad här därav steget till utsidan ist.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Drev inte samma person som driver jaktsidan.se ett fiskeforum parallellt med jaktsidan på samma server?
Jag har för mig att det var såhär det var från början.
Jaktsidan rullar på för fullt och så även det andra jaktforumet Robsoft.Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av iron9 Visa inläggVerkar ju inledningsvis intressant med Sportfiskeforum, men inte så lätt att registrera sig. Får inget verifikationsmail.
Mvh
JohnnyDet krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av iron9 Visa inläggVerkar ju inledningsvis intressant med Sportfiskeforum, men inte så lätt att registrera sig. Får inget verifikationsmail.
Mvh
JohnnyDet krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggÄr det inte dax att svara nej på TS inledande fråga?Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 248 visningar
1 gilla
|