Ursprungligen postat av SMaster
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Låsa fast båten vid ett träd...
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Hundersmarcknej men i herrar där dom vann förra året. eller de kanske va pixbo... what ever. nått snyggt märke man kan måla på sin båt eller så? ska man göra så här: POLIS på sidan sen är de ett nummer som är typ 3515 som är serienummret på polisbåten. skippa sirenernaPixbo FULLKOMLLIGT KROSSADE Warberg då Jidhe var hemma för en match
Tror det blev nått med 10-1? Har haft dålig koll under året då jag lagt ner allt som har haft med innebandy att göra, och med mediabevakningen som råder blir man ju inte tvingad i nyheter precis!
sigpic
Kommentera
-
balrog ska ingen hejja på. dom e sliskiga spelare som är uppvuxna hos snobbfamiljer. men ändå jag som lirar i tumba p88 vi vinner över dom så klart. o pixbo o aik är dom 2 bästa lagen i oavsett herr eller dam serien. anledningen för att jag hejjar på pixbo är att min kussin lirar där o hon lirar också i landslaget.
//Me
Kommentera
-
Hunders, ja du kan ju kontakta Länna fiskevårds förening. Men det är ditt jobb att ringa. Numret har väl dom på Sportfiskarnas sida. Din Yamma är antagligen luftkyld. Är inte stöldbegärlig. Men plocknissar finns det alltid.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av natitoVar har du din båt då Arne?.... runt ett träd också?!!!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hundersmarckbalrog ska ingen hejja på. dom e sliskiga spelare som är uppvuxna hos snobbfamiljer. men ändå jag som lirar i tumba p88 vi vinner över dom så klart. o pixbo o aik är dom 2 bästa lagen i oavsett herr eller dam serien. anledningen för att jag hejjar på pixbo är att min kussin lirar där o hon lirar också i landslaget.
sigpic
Kommentera
-
Nej
Nej det tror jag inte att det är någon fara Har en polare som låst sin båt vid lödde å med en volvo penta motor utan att någon rört den på många år
Har du ingen motor på så är det ingen som rör den
Annars stjäl dom som korpar i lödde å försvinner många motorer där
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sub-ZeroNej det tror jag inte att det är någon fara Har en polare som låst sin båt vid lödde å med en volvo penta motor utan att någon rört den på många år
Har du ingen motor på så är det ingen som rör den
Annars stjäl dom som korpar i lödde å försvinner många motorer därsigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 296 visningar
1 gilla