Låsa fast båten vid ett träd... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Låsa fast båten vid ett träd...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av SMaster
    Smart ide...

Risken att få den stulen ner. Risken att få den sönderslagen går upp. Men det finns säkert inte några hammarby eller djurgårds supporters, modellen halv fanatiker, i området.

Tror föresten att AIK har ett lag i dam innebandy som spelar på elit nivå. Tips till de AIKare som tycker om att titta på elitidrott...
    nej men i herrar där dom vann förra året. eller de kanske va pixbo... what ever. nått snyggt märke man kan måla på sin båt eller så? ska man göra så här: POLIS på sidan sen är de ett nummer som är typ 3515 som är serienummret på polisbåten. skippa sirenerna
    //Me

Kommentera

va ska man ha för sprayfärg?
      ska man ha "plastfärg"(spray)
      eller ska man ha
      "hobbyfärg"(spray)
      eller nån annan färg? de e en plastbåt vi snackar om...
      //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
        nej men i herrar där dom vann förra året. eller de kanske va pixbo... what ever. nått snyggt märke man kan måla på sin båt eller så? ska man göra så här: POLIS på sidan sen är de ett nummer som är typ 3515 som är serienummret på polisbåten. skippa sirenerna
        Fel fel fel, den dagen AIK;s herrar vinner SM-Guld är Innebandyn på väg åt HELT fel håll. Det var inte heller Pixbo, som visserligen vann mot Warberg med ÖVERTYGANDE(8-2) siffror förr förra året. Sen vann dom även året innan det mot Balrog med uddamålet av Hellgård under ?3? förlängningspreioden(och jag var där och bevittnade klubben som dominerat Svensk Innebandy med aldrig lyckats ta ett SM gudl, tills då, FÖRSTA GULD! Men förra året genomled Pixbo ett generationsskift och Jihde försvann till Schweiz ;(. DEt öppnade för Balrog som snöt åt sig SM-Guldet. Och detta året tror jag Warberg vinner, om inte Jidhe kommer hem till Pixbo, då kan allt hända Pixbo FULLKOMLLIGT KROSSADE Warberg då Jidhe var hemma för en match Tror det blev nått med 10-1? Har haft dålig koll under året då jag lagt ner allt som har haft med innebandy att göra, och med mediabevakningen som råder blir man ju inte tvingad i nyheter precis!
        sigpic

Kommentera

balrog ska ingen hejja på. dom e sliskiga spelare som är uppvuxna hos snobbfamiljer. men ändå jag som lirar i tumba p88 vi vinner över dom så klart . o pixbo o aik är dom 2 bästa lagen i oavsett herr eller dam serien. anledningen för att jag hejjar på pixbo är att min kussin lirar där o hon lirar också i landslaget.
          //Me

Kommentera

Hunders, ja du kan ju kontakta Länna fiskevårds förening. Men det är ditt jobb att ringa. Numret har väl dom på Sportfiskarnas sida. Din Yamma är antagligen luftkyld. Är inte stöldbegärlig. Men plocknissar finns det alltid.
            Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

okejj de får natito göra för de va han som frågade o fejknicka mig
              //Me

Kommentera

Ursprungligen postat av natito
                Var har du din båt då Arne?.... runt ett träd också?
                Jess. Den sitter med en en kedja i ett träd. Använd den lackfärg du får tag på. Spray eller pensel är inte så noga. Huvudsaken är att den är ful och fastnar på båten.
                !!!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
                  balrog ska ingen hejja på. dom e sliskiga spelare som är uppvuxna hos snobbfamiljer. men ändå jag som lirar i tumba p88 vi vinner över dom så klart . o pixbo o aik är dom 2 bästa lagen i oavsett herr eller dam serien. anledningen för att jag hejjar på pixbo är att min kussin lirar där o hon lirar också i landslaget.
                  Vem har sagt nåt om att Balrog är något att ha? Schyssta lirare och fin anläggning, dock något sträft golv:P Offtopic som bara fan !
                  sigpic

Kommentera

Nej

Nej det tror jag inte att det är någon fara Har en polare som låst sin båt vid lödde å med en volvo penta motor utan att någon rört den på många år

Har du ingen motor på så är det ingen som rör den

Annars stjäl dom som korpar i lödde å försvinner många motorer där

Kommentera

Ursprungligen postat av Sub-Zero
                      Nej det tror jag inte att det är någon fara Har en polare som låst sin båt vid lödde å med en volvo penta motor utan att någon rört den på många år

Har du ingen motor på så är det ingen som rör den

Annars stjäl dom som korpar i lödde å försvinner många motorer där
                      Du tror nog fel, jag skulle aldrig chansa. Finns så otroligt mycket folk, båtarna får aldrig vara ifred, sen kan man få 1månad som straff för ca. 15båtar. Klart dom fortsätter när dom kommer ut igen, och försäkringarna täcker mindre och mindre, på väg åt fel håll...
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 296 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art