att mörka sina inköp! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

att mörka sina inköp!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by Åsunden
    Nja taskigt väder vete tusan. Sist när Hippo bjöd ner mig och FRB bjöd han på ett erbarmligt väder. Kaffet blev bara en svart kall sörja och kanelbullarna en kletig massa. Att riskera en pilsner i den rotblötan var inte att tänka på!!!

Kolla bara vilken bister min "den gamle" har:

bister min måhända, men vilken snygg rulle!
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Hundersmarck : japp, Gös var målet, men du vet hur det är....

ALQ: ja du den rullen är inte dum. Inte bara utseendet, den snurrar på rätt bra oxå!

Kommentera

haha vad tycker dom man ska lägga pengarna på istället då? parmiddagar och surt vin till maten. nä fyfan. ska jag jobba och tjäna pengar ska jag oxå spendera dom som jag vill.
        my precious....

Kommentera

Jag gör av med för mycket pengar enligt folk i min närhet! men vem bryr sig egentligen! huvudsaken att man sedan har pengar till mat

Kommentera

mörkar o mörkar jag springer ju inte runt o säger att jag köpt en massa för att få höra alla kommentarerna hagla över en.. Dock känns det är bäst att undvika det dom har ändå ingen förståelse eller insikt i fisket.
            Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Skulle jag behöva mörka så skyller jag också på på åsunden. låter som en bra ide!

Kommentera

Jag kör tricket och drar av ungefär 80% på det verkliga priset. Sen kan man alltid säga att det var REA det brukar tjejer förstå .

Det är inte alltid mängden prylar som avgör det är oftast kostnaden, skulle jag säga att flugspöt jag köpte kostade 4000 spänn, skulle hon gå bananas inte så mycket för 4000 kr, men genast skulle hon ta det till sitt tillgodokonto vilket gör att 4000 spänn till ryker all världens väg och då vill jag lova att det inte blir fiskeprylar för dom pengarna.

Alltså kostade flugspöt ca 700 kr på REA.....

/cobol

Kommentera

Hahaha...fan vad ball tråd! Vad är det för tjejer ni har? Hörs som gnaggmonster när ni snackar om dem!

Jag mörkar aldrig...finns ingen anledning...tjejer gör av med minst lika mycket pengar som ni gör på fiskesaker. Min sambo har en förkärlek till fina och dyra kläder och om jag inte gnäller på henne så gnäller hon inte på mig! Så funkar det...här iallafall!

Ett tips är att inte ha gemensam ekonomi fullt ut! Istället lägg pengar i en pott som räcker till räkningar, mat och gemensamma intressen och ha resten för er själv. Inget gnäll och inget tjat blir resultatet...!!!

Hade en kompis som mörkade sina fiske- och fotbolls(Dyra billjetter)köp men han blev skitlack när det visade sig att hans blivade fru mörkade en massa sko och klädesinköp. De är inte längre ett par...

Tight lines!!!

Kommentera

Ni skulle bara veta hur tjejerna/fruarna/sambona själva mörkar!! - hänger in i garderoben för att plockas fram vid ett senare tillfälle,
                    - handlar till dottern, - JÄTTEREA, - Totalutförsäljning, - Jag har ju inget att ha på mig!!, - konstig alla mina kläder har krymt?, - jag bytte med vänninan. Några exempel som ni kanske känner igen.

Det är bara att vara kreativ själv. - ABU har hört om att jag gjort 15 bompass i rad på gös, så de tyckte synd om mig och skickade 15 måstebeten grattis till mig bara för att jag inte skulle sluta fiska och börja ränna på krogen istället.

Kommentera

Sommarens garderobstädning gav tio (10!) stora sopsäckar med kläder till Myrorna. En del kläder hade fortfarande prislappen kvar. Och inte var det familjens manliga befolknings klädesplagg...

Å fan, kan man reklamera till ABU ang. bompass. Då byter jag måstebeten mot tre Ambassadeurer.
                      Consider it done!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 281 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art