Ang den pågående uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang den pågående uppgraderingen av forumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
    Jag saknar rutan där man kunde söka inlägg i x antal dagar
    Ursprungligen postat av fishmark Visa inlägg
    Jag oxå
    Fixat nu
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inlägg
      Jag skulle vilja ha bort bloggnyheter från nya inläggs sökningen på forumet. Om tintin tycker det är jobbigt att behöva läsa vem som postat ämnet borde han vara med mig. Annars ok hittills. Har firefox vet inte om de andra som gett sådana lovord har det samma.
      Nu är bloggnyheterna samt testforumet exkluderade från "Nya inlägg"-knappen. Dock visar räknaren fel antal inlägg iom exkluderingen, ska se om jag kan rätta till det också.

Kommentera

kanon

Kommentera

Vet ej om jag är helt kass, men kan man inte klicka på en användares namn (i en tråd) å komma till personens bilder längre?

Kommentera

Ursprungligen postat av Frankenstein_punk Visa inlägg
            Vet ej om jag är helt kass, men kan man inte klicka på en användares namn (i en tråd) å komma till personens bilder längre?
            Ja det saknar jag också.

Och en annan sak som jag inte är superglad i är den här nya "Annonsplats"-grejen som gör att forumet flyttas åt höger.
            Den får gärna flyttas till höger sida så att forumdelen är på vänster.
            Jag är så van från alla andra forum som jag dagligen besöker att reklam om det finns är på höger sida och att forumdelen ligger i vänsterspalten.

Kommentera

Ursprungligen postat av Frankenstein_punk Visa inlägg
              Det är en av grejerna som återstår så det ska fixas

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
              Ja det saknar jag också.

Och en annan sak som jag inte är superglad i är den här nya "Annonsplats"-grejen som gör att forumet flyttas åt höger.
              Den får gärna flyttas till höger sida så att forumdelen är på vänster.
              Jag är så van från alla andra forum som jag dagligen besöker att reklam om det finns är på höger sida och att forumdelen ligger i vänsterspalten.
              Mmm den här har jag funderat på, skulle gärna ha annonsplatserna på samma ställe på alla sidor men det är svårt att få till med tanke på olika programvaror osv. Hur som helst så har jag flyttat forumets annonser till högersidan och ska fundera lite till hur jag ska göra i fotoalbumet och på förstasidan. Det allra bästa vore att ha en statisk kolumn som inte laddas om hela tiden.

Har upptäckt att det verkar vara Topplistan och Slumpade bilder som tynger ner förstasidan en del. Ska försöka lösa det senare när det mesta med nya forumversionen är fixat. Är lite osäker på hur mycket skillnad det kommer göra men har märkt att det går snabbare om jag avaktiverar de modulerna.

Kommentera

Det kommer säkert bli skitbra

Kommentera

Ja, efter att ha surfat runt ett tag nu på nya varianten så är jag i stort sett nöjd. Otroligt lätt att hitta saker nu men en sak, som BeBest påpekade är att olästa rubriker inte sticker ut så mycket som de gjorde förut, den feta blå färgen är bara något synligare än den "ofeta"... Det är det enda som jag kan anmärka mot annars är det kanon!

Kommentera

Nu har jag ordnat en extra annonseringsvecka till samtliga aktiva annonsörer. Som kompensation för strulande annonsering under uppgraderingsarbete.

Nu ska jag ta det lugnt i några dagar och satsar på att fortsätta med de andra sakerna när jag vilat ut ordentligt. Jag glömmer inte bort de saker som står här ovan men det kan dröja ett tag innan allt blir fixat som jag tänkt. Bara så ni vet vad som händer

Kommentera

Tyvärr gick en säkring igår runt 23:00 vilket har medfört att det blivit ett driftstopp till nu. Ledsen för det oplanerade stoppet

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      28 892 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      124 visningar
                      0 gillar