Tre miljoner besökare !! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tre miljoner besökare !!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tre miljoner besökare !!

Nu har fiskesnack passerat tre miljoner besöker, och jag tänkte bara ta tillfället i akt och gratulera Bergman och tacka för den bäst fiskesidan i världshistorien
    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kul för dig Bergman, synd att kapitalet på Internet inte finns i denna bransch!

Kommentera

Någon gjorde för cirka ett år sen en värdering av Fiskesnack. Det var en del miljoner som sidan ansågs vara värd ...
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

wow, får man gratulera då Bergman!

Kommentera

För mig är den värd mycket, finns otroligt mycket bra tips och råd om man söker sig igenom gamla trådar.. Sen är den ju underhållande med, tack vare personer som t.ex
          amb5000.. Herregud vad man får skratta ibland.. Värt mer än pengar! Ja jag är glad att jag hittade hit..
          En får tacke, Bergman!
          If I should fall from grace with god...

Nordeuropas mest frustrerade metare!

Kommentera

BeBest, syftar du på en skrivelse från mig eller någon utomstående värdering?

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
              BeBest, syftar du på en skrivelse från mig eller någon utomstående värdering?
              Det fanns en länk till en site där man genom att skriva in domännamet fick svar på vad värdet var. Minns inte hur de bedömde men det känns ju inte helt seriöst och pålitligt... Vet dock inte om det var det som BeBest syftade på.

Kommentera

Allt är ju fråga om vad köpare och säljare är villiga att komma överens om.
                3 miljoner besökare, finns nog en och annan spambot där som letar sidor att spamma ner...
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av lodur Visa inlägg
                  Det fanns en länk till en site där man genom att skriva in domännamet fick svar på vad värdet var. Minns inte hur de bedömde men det känns ju inte helt seriöst och pålitligt... Vet dock inte om det var det som BeBest syftade på.
                  Jo det var det jag drog mig till minnes att någon på skoj lät värdera Fiskesnack där.
                  Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Grejen med fiskesnack är just att det inte finns massa reklam och lull-lull. Enkelheten...
                    Det är säkert en stor del av varför fiskesnack är så stort, om nu det förändrades
                    radikalt kanske det skulle bli mindre besökare också..
                    Därför är det säkert svårt att tjäna stora pengar på detta, men det vet iofs inte jag nått om.
                    If I should fall from grace with god...

Nordeuropas mest frustrerade metare!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    28 987 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    128 visningar
                    0 gillar