Fotoalbumet uppdaterat en aning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbumet uppdaterat en aning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

är nog inte bilderna, tycker att affärerna o liknande som får reklam via fiskesnack borde sponsra en månadskostnad till en snabb server.
    /Lazinko

Kommentera

Arne, jo bilderna tar plats på servern men det är inte problemet när det gäller sidans seghet. Tidigare när hemsidan låg hos WM-data så blev servern full titt som tätt men nu när jag har servern i egen regi så är det linan dom är flaskhalsen tyvärr. Tyvärr går det inte att få snabbare lina där servern står idag heller. Det ska vara om man tar en funderare och ställer den hos någon annan som har snabbare lina men då blir det lite komplicerat när man ska felsöka eller uppdatera nåt.

Ep, visst går det att bygga in en sådan funktion men iallafall jag tycker det är roligare med många bilder. Däremot kanske man ska ha några hållregler om vad man lägger upp för bilder. Problemet är att en del tycker ju sina bilder är skitgrymma medans andra tycker dom är kassa. Smaken är som baken ...

Robban, perfa. Tror funktionen kan spara en hel del tid för oss moderatorer också.

Lazinko, visst kan man kanske börja ta ut en avgift av företagen som har reklam på sidan men om man skulle göra det så måste jag ta ett mycket större ansvar när det gäller sidan. Vi har spånat om det men med avgifter så dyker det upp andra problem. Sedan så är det en grym fördel för mig att ha nära till servern om något händer.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
      82 svar
      28 413 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Ziggystardust  
      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
      0 svar
      124 visningar
      0 gillar