Kommentarer i fotoalbumet! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommentarer i fotoalbumet!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kommentarer i fotoalbumet!

Jag vill härmed be David Rykba att sluta med sina påhopp på andra fiskesnackare. Det gick inte att skicka PM till dig så jag tar det så här!

Har fått rensa flera dussin av dina kommentarer och det kommer nya hela tiden. Inga vettiga kommentarer alls. Så snälla lite skärpning tack!

Tack, känns skönt att slippa läsa saker som:

"Jag har kommit mycket bättre till än du någonsin kommer att göra så ta o knulla upp din mammas feta fitt* fattat rövhål."

och "Sen efter de hade hela min jävla släkt kommit och slått daj också och sen hela din familj. Jävla mes. Snacka om nån annan annars kan du komma ner hit till malmö o vi kan hitta på nåt roligt med ditt huvud. Mobbad jävel du också."

"Foto med misslyckat det erkänner jag, men din mammas fi*ta och du blev ännu mer misslyckad. Hela du föddes misslyckad. "

"Din mamma du också. Jävla misslyckade jävel."

Annat folk tar garanterat väldigt illa upp!

Dessa har du uppenbarligen missat Stitzo?
    Senast ändrad av Flodebanan; 2004-11-12, 17:17.
    sigpic

Kommentera

Fick nått skysst från en här på fs men det tog ni bort tro jag! Hittade film med kenta här på fiskesnack.. Så var det nån som stog framför en som lirade golf och fick bollen i magen! inte så smart men inte var det jag iaf.. Finns tråkigt nog endel rötägg här på FS..
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
        Tack, känns skönt att slippa läsa saker som:

"Jag har kommit mycket bättre till än du någonsin kommer att göra så ta o knulla upp din mammas feta fitt* fattat rövhål."

och "Sen efter de hade hela min jävla släkt kommit och slått daj också och sen hela din familj. Jävla mes. Snacka om nån annan annars kan du komma ner hit till malmö o vi kan hitta på nåt roligt med ditt huvud. Mobbad jävel du också."

"Foto med misslyckat det erkänner jag, men din mammas fi*ta och du blev ännu mer misslyckad. Hela du föddes misslyckad. "
        Annat folk tar garanterat väldigt illa upp!

Dessa har du uppenbarligen missat Stitzo?
        Finns dem kvar??? Ge mig länken till dem kommentarerna så tar jag bort dem. Det är svårt att hinna med alla kommentarer... Så ser ni liknande kommentarer så säg till oss moderatorer!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo
          Finns dem kvar??? Ge mig länken till dem kommentarerna så tar jag bort dem. Det är svårt att hinna med alla kommentarer... Så ser ni liknande kommentarer så säg till oss moderatorer!
          Bara att ta en snabbkoll på Martin Bergman ;s bilder och david_rybka;s bilder så hittar du en hel delk smått oh gått. Har gjort lite edit;s
          sigpic

Kommentera

Flodebanan jag ser också att du provocerar en del... Onödigt det med!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo
              Flodebanan jag ser också att du provocerar en del... Onödigt det med!
              Jag säger det jag tycker om bilderna...That´s It.

Tycker det är onödigt att när det varit snack om utrymme m.m. att man Lägger in bilder på sig själv utan en fisk i narheten kanske 10ggr.

Men jag håller mina kommentarer anknytna till bilden och pratar inte on kön mammor m.m.
              sigpic

Kommentera

Stäng kontona för dom som inte kan sköta sig och som inte besvarar kritik från er mot deras inlägg.
                http://www.smackibacken.se Resor
                http://puls.smackibacken.se Blogg
                http://www.bindsex.se Flugor

Kommentera

Tyvärr hade jag också missat ovanstående inlägg helt och hållet men jag tycker de är såpass grova att han numera är spärrad från forumet.

Jag vill ännu en gång påminna om att vi moderatorer inte hinner läsa precis alla inlägg eller kommentarer på bilder så vi är väldigt tacksamma om ni tipsar om liknande inlägg.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman
                    Tyvärr hade jag också missat ovanstående inlägg helt och hållet men jag tycker de är såpass grova att han numera är spärrad från forumet.

Jag vill ännu en gång påminna om att vi moderatorer inte hinner läsa precis alla inlägg eller kommentarer på bilder så vi är väldigt tacksamma om ni tipsar om liknande inlägg.
                    Jag har inte läst så många kränkande inlägg på detta forum då jag mest kollar alla trådar och inte bilderna så ofta.
                    Men jag är medlem på ett flertal saiter som nästan alla har en "report" - knapp med i varje inlägg. klickar man på den så skickas orginalmesset till admin och du får en ruta där du kan förklara varför inlägget är störande.
                    Tex:
                    Bifogade filer

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    28 985 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    128 visningar
                    0 gillar