Molkomsjön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Molkomsjön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Molkomsjön

tänkte kolla om det är nån som brukar fiska i molkomsjön, då jag verkligen behöver fisketips för sjön. har vart ute mycket i sommar främst trollat men har knappt haft ett hugg. så ALLA tips är välkommet

Tjena! Har funderingar på att åka dit i morgon och jaga lite gädda. Finns det en schysst ramp ner i det blöta där borta?

Kommentera

Ja det finns en vid badplatsen precis innan man kommer fram till molkom. Svänger av precis innan fartkameran. Du får skriva hur det gick:-)

Kommentera

Vet du något om acksjön? (norr om molkom). Tillbringade många somrar där som grabb.

Kommentera

Har bara vart där en gång för nått år sen när det var fiske tävling iom att sambon har släkt där. Själv fixk jag inget men dom andra fick grova gäddor. Hur gick det för dig på molkomsjön?

Kommentera

Ursprungligen postat av fredda86 Visa inlägg
            Har bara vart där en gång för nått år sen när det var fiske tävling iom att sambon har släkt där. Själv fixk jag inget men dom andra fick grova gäddor. Hur gick det för dig på molkomsjön?
            Misstänkte att det kan finnas grov fisk där. Vet du om man kan traila ner någonstans?

Kom aldrig iväg, vet inte om det blir något i år. Tror vi kommer lägga krutet på vänern och värmeln.

Kommentera

får nog bli att ta nån tur till våren o testa

Kommentera

Ursprungligen postat av Grisgäddan Visa inlägg
                Misstänkte att det kan finnas grov fisk där. Vet du om man kan traila ner någonstans?

Kom aldrig iväg, vet inte om det blir något i år. Tror vi kommer lägga krutet på vänern och värmeln.
                ja det gick iaf då när jag var där med båten vet dock inte hur det ser ut nu.

Kommentera

Ursprungligen postat av fredda86 Visa inlägg
                  får nog bli att ta nån tur till våren o testa
                  Varför vänta till våren? . Vart är den rampen isf?

Kommentera

Har för mig att man inte får använda bensinmotor i Acksjön!? Och har hört om att sjön ska hålla bra med grov borre

Tänkte satsa lite på Molkomsjön/Värmeln/Alstern etc nästa år när jag har körkort.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av marcusosterberg, 2024-09-10, 19:57
                    0 svar
                    149 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg marcusosterberg  
                    Arbetar...