Tänkte höra om nån har fått någon fisk än i öppet vatten iår? och vart nånstans?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Någon som har fått fisk i "öppet vatten" iår?
Collapse
X
-
Inte än. Snart tror jag.. Var på sista ismetet igår, isarna är riktigt dåliga nu, nästa helg är de borta i de flesta sjöarna tror jag
Kommentera
-
Om ni kollar under forumkategori så är detta för regionalt norrbotten........ Sen är norrland över 50% av Sveriges yta, och i södra norrland så får dem fisk...
Kommentera
-
Jag har lyckats få en abborre för 2 veckor sen vid lulekraft på spinnare, det brukar vara bra med gädda där den här årstiden då det har varit öppet vatten länge! ska dit och testa igen när det blir lite roligare väder! Än är det ett tag kvar innan det riktiga fisket efter harr och öring börjar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Morta Visa inläggInte än. Snart tror jag.. Var på sista ismetet igår, isarna är riktigt dåliga nu, nästa helg är de borta i de flesta sjöarna tror jag
Kommentera
-
Jo, nu kommer det gå fort. Ska prova lite vid en vak i vid ett bäckutlopp i en hemlig sjö idag... Var ca 50x30 meter vak i torsdags... Kan med lite tur lyckas lura nån gäddstackare... Tror det är dags för id nu alldeles, alldeles strax.. Man kan nog redan få nån i alterälven, men det är nog fortf. 3-4 dagar tidigt...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Arvidzone, 2024-05-10, 19:58
|
2 svar
224 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()