gädd/gös fiske i Toftasjön! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gädd/gös fiske i Toftasjön!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gädd/gös fiske i Toftasjön!

Hej

har fått en båtplats i toftasjön båten ligger i den bottre/större änden inte den vid sandsbro jag har varit ute lite nu i helgen och trollat efter gädda har endast fått en liten snipa... är det någon som har några tips på bra spots för både trolling och kast/jerk jag är ny i sjön och vågar därför inte köra över till helga sjön där det ska finnas mer fisk framförallt gös...

även tips på beten uppskattas!

mvh!

ingen som har någon som helst erfarenhet av sjön? tacksam för alla tips!

Kommentera

Sökte på Toftasjön och hittade din gamla tråd, har du fiskat mycket där? hittat några hotspots??
      Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
      Full fart spar tid
      http://mrjojje.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av kjeellman Visa inlägg
        Hej

har fått en båtplats i toftasjön båten ligger i den bottre/större änden inte den vid sandsbro jag har varit ute lite nu i helgen och trollat efter gädda har endast fått en liten snipa... är det någon som har några tips på bra spots för både trolling och kast/jerk jag är ny i sjön och vågar därför inte köra över till helga sjön där det ska finnas mer fisk framförallt gös...

även tips på beten uppskattas!

mvh!
        Min erfarenhet är att den är svårfiskad. VÄLDIGT svårfiskad, men min lille kusin drog en jätte abborre på 1258 där på mete för något år sedan så stor fisk finns det!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...