Ursprungligen postat av Reflex
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Djupkartor för länets sjöar.
Collapse
X
-
Jag har ingen GPS så om du har en bild eller något på papperskartan så skicka den gärna (TEAM T)min mail adress är: mattias-ostrand@hotmail.se
Kommentera
-
Jag har djupkartor på marmen och florsjön. DU får pm din epost till mig så fixar jag det.
Ursprungligen postat av martinbrunn Visa inläggHej!
Köper gärna eller tar tacksamt emot djupkartor över Marmen och Florsjön. Är det någon som har tillgång till dessa eller kan peka mig åt rätt håll?
/Martin
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Reflex Visa inläggJag har ingen GPS så om du har en bild eller något på papperskartan så skicka den gärna (TEAM T)min mail adress är: mattias-ostrand@hotmail.se
Har skickat ett mail på en komprimerad karta av Bergviken.
Originalet jag har här låg visst på 28 Mpix stor och 14Mb.Alumacraft så klart!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av heinrich79 Visa inläggJag har djupkartor på marmen och florsjön. DU får pm din epost till mig så fixar jag det.
Är det den enkla som har kurvor på 4-8-12 meter eller om det är ännu sämre?
Den stämmer nog inte speciellt bra.
Dock kommer jag släppa ett eget komplett sjökort till våren, släpper bara en smygtitt nu på en karta som är till 80% klar.
Alumacraft så klart!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team T Visa inläggVad är det för djupkarta på Florsjön du har Henric?
Är det den enkla som har kurvor på 4-8-12 meter eller om det är ännu sämre?
Den stämmer nog inte speciellt bra.
Dock kommer jag släppa ett eget komplett sjökort till våren, släpper bara en smygtitt nu på en karta som är till 80% klar.
[ATTACH=CONFIG]64160[/ATTACH]
Kommer du sälja sjökortet eller dela ut det när det är klart? Och hur långt gången är processen med att ta fram kartan du visade här ovan?Predatorshopen.se - Butiken för dig som älskar predatorfiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Elversson Visa inläggKommer du sälja sjökortet eller dela ut det när det är klart? Och hur långt gången är processen med att ta fram kartan du visade här ovan?
Kartan är stort sett klar. Har en bra baskarta nu men kommer kompletteras där det är glest lodat för att säkerställa kvalitén.
Den kan jag skicka över imorgon när jag har tillgång till den datorn.
Har några lodningar som jag inte hunnit lagt in också.Alumacraft så klart!
Kommentera
Kommentera