Kumla butik rear ut alla spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kumla butik rear ut alla spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kumla butik rear ut alla spön

Leos i Kumla har 50% rabatt på spön.

Kan vara bra att veta... Är det en bra affär? Kommer från Degerfors så har ju inga mil dit direkt. Men har aldrig kommit mig för att åka dit

Kommentera

Ursprungligen postat av hompa Visa inlägg
      Kan vara bra att veta... Är det en bra affär? Kommer från Degerfors så har ju inga mil dit direkt. Men har aldrig kommit mig för att åka dit
      Bra affär om du behöver tips och råd.

Kommentera

Har de mycket grejer? Är de inriktade på nåt speciellt? Typ Vj trolling lr nåt sånt?

Kommentera

Trevlig o kunnig ägare, men har ett ganska begränsat sortiment. Missförstå mig rätt. De flesta produkttyperna finns, men lååångt ifrån det överflöd av grejor som t.ex. Sporting och Outdoor Xtrem har. Sedan kan man ju fråga sig om dessa butikers överflöd är något positivt eller om en mindre butik med det viktigaste är att föredra...

Är man i krokarna (!) är det värt ett besök men jag skulle inte åka flera mil...
          Senast ändrad av Ralf; 2011-02-13, 21:41.

Måste man ha drag på bilen för att räknas som en riktig fiskare?

Kommentera

Jag skulle tro att dom bästa grejerna är redan utplockade..dom som får informationen först gör klippen..vänner och bekanta, ja ni vet ..och det är ju inte så ovanligt.
            Jig-fishing är roligast.

Kommentera

Ursprungligen postat av LazziLax Visa inlägg
              Jag skulle tro att dom bästa grejerna är redan utplockade..dom som får informationen först gör klippen..vänner och bekanta, ja ni vet ..och det är ju inte så ovanligt.
              I fredags fanns bl.a. vertikal spön ifrån BFT, Shimano, Zalt och Pezon & Michell kvar.
              Ett BFT Walker medium for 500:- är ett bra kap.

Kommentera

Min polare prao där o fick ett spö med rulle då, har själv handlat lite där, dom verkar trevliga

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av DIFAnders, 2024-05-14, 20:14
                0 svar
                159 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg DIFAnders  
                Arbetar...