Tips ang Antorpa önskas - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips ang Antorpa önskas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips ang Antorpa önskas

Tjenixen...ska iväg me en kompis i sommar ner till halmstad,ska väl testa och fiska lite i havet o kanske lite i lagan,men huvudmålet blir ju såklart Antorpa,har försökt läsa mej till en del fakta men om ngn skulle va vänlig o bidra me lite tips,det skulle va toppen...

mvh Pelle
    www.ungasportfiskare.se
    www.team-rotenon.webs.com

Dom ska stänga ner Antorpa.

Av den anledningen att det är en fågelsjö och fiskarna som har varit där har skitat ner så jävla mkt.. grävt ner sopor etc.

Personligen tycker jag det är rätt då storfiskereglistan på sutare domineras av samma fisk. Snudd på osportsligt.

Kommentera

låter ju inte bra..fattar ej hur man kan göra sådana grejer som att lämna sopor eller ännu värre att ha gjort sig jobbet att gräva ner skiten istället för att ta det till bilen o köra iväg o kasta det!beter man sig så vid ett vatten så är det inte mer än rätt dem stänger sjön!!
      UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
      minken.bloggsida.se/

Kommentera

Jävla idioter som skräpar ned..... Jag blir så förbannad så ja kokar om jag kommer till en nedskräpad plats.
        Tänk om alla kunde ha som måtto att lämna platsen bättre än den var när man kom......
        Inte konstigt att folk (inkl. mig själv) mörkar om fångstplatser när man vet att det kommer att grisas ned om det blir fisketryck.....

Jag har full förståelse för för dom som stoppar fisket i Antorpa..... Jävligt tråkigt bara för dom som sköter sig.....
        Jag har själv aldrig varit där förresten.....tycker det är betydligt roligare att försöka hitta nya vatten i hemtrakterna med hygglig storlek på fiskarna......
        Synd bara att man troligen inte kommer att våga anmäla nånstans om man lyckas pga de ovan nämnda idioterna (nedskräparna) som åker riket runt och förstör för andra...... För er som känner er träffade så är den här till er.....
        Senast ändrad av mörtis; 2006-06-23, 14:08.

Kommentera

Ursprungligen postat av moretoft
          Dom ska stänga ner Antorpa.

Av den anledningen att det är en fågelsjö och fiskarna som har varit där har skitat ner så jävla mkt.. grävt ner sopor etc.

Personligen tycker jag det är rätt då storfiskereglistan på sutare domineras av samma fisk. Snudd på osportsligt.

Var har du hört detta? Trist men samtidigt fullt förståligt...
          -----------

<"))))><

Kommentera

Ursprungligen postat av mörtis

Jävla idioter som skräpar ned..... Jag blir så förbannad så ja kokar om jag kommer till en nedskräpad plats.
            Tänk om alla kunde ha som måtto att lämna platsen bättre än den var när man kom......
            Inte konstigt att folk (inkl. mig själv) mörkar om fångstplatser när man vet att det kommer att grisas ned om det blir fisketryck.....

Jag har full förståelse för för dom som stoppar fisket i Antorpa..... Jävligt tråkigt bara för dom som sköter sig.....
            Jag har själv aldrig varit där förresten.....tycker det är betydligt roligare att försöka hitta nya vatten i hemtrakterna med hygglig storlek på fiskarna......
            Synd bara att man troligen inte kommer att våga anmäla nånstans om man lyckas pga de ovan nämnda idioterna (nedskräparna) som åker riket runt och förstör för andra...... För er som känner er träffade så är den här till er.....

Håller med, "kända" vatten lockar mera mindre seriösa fiskare och det ena föder det andra...
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter Larsson
              Var har du hört detta? Trist men samtidigt fullt förståligt...

Det var ett gäng polare som var vid svartån och fiskade i våras och dom hade hört det från nån där. men som du säger, fullt förståligt

Kommentera

aja fan va trist att de stängs ner,men kanske helt rätt egnetligen,vet ej har aldrig vart där....och jag åker ej dit som så många tror,att fånga ett stort as bara,va familjen som skulle ner till halmstad i en vecka o träffa kompisar,då slog mej tanken att jag kunde prova ltie där iaf,och håller me de flesta,skulle värdera en fisk på nga kilon större än ett ''as'' i Antorpa......
                Men är man i de trakterna o gillar o meta sutare så vill man fan ändå prova

är ngn tid sagd när det stängs igen?

och undrar de kommer få för följder....pga av så minskat fisketryck,de kanske får börja söka föda själva nu när allt mäsk slutar droppa ner

och finns de ngng båt att hyra omkring och krävs ngng form av kort?

/pelle
                www.ungasportfiskare.se

Kommentera

Ursprungligen postat av jue
                  aja fan va trist att de stängs ner,men kanske helt rätt egnetligen,vet ej har aldrig vart där....och jag åker ej dit som så många tror,att fånga ett stort as bara,va familjen som skulle ner till halmstad i en vecka o träffa kompisar,då slog mej tanken att jag kunde prova ltie där iaf,och håller me de flesta,skulle värdera en fisk på nga kilon större än ett ''as'' i Antorpa......
                  Men är man i de trakterna o gillar o meta sutare så vill man fan ändå prova

är ngn tid sagd när det stängs igen?

och undrar de kommer få för följder....pga av så minskat fisketryck,de kanske får börja söka föda själva nu när allt mäsk slutar droppa ner

och finns de ngng båt att hyra omkring och krävs ngng form av kort?

/pelle
                  Det där med att fiskarna bara äter "mäsk" är en ren myt
                  sigpic

Kommentera

jodå ja jiddra lite bara,men de blir nog en hel del extra käk på de viset också
                    www.ungasportfiskare.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
                    20 svar
                    2 587 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg skyler
                    av skyler

Startad av OuintheWoods, 2023-07-21, 20:04
                    3 svar
                    408 visningar