Först och främst vill jag säga att jag inte begriper varför ABU i Svängsta tillverkar rullar som är hett eftertraktade på den svenska marknaden men enbart exporteras. Just nu är jag jävligt bitter efter att ha tvingats lägga mig i en Traderauktion på en 2500C.
Nu återstår väl egentligen bara Olle Tevenius och Sensibus och jag är inte främande för det för att slippa denna skiteftermiddag i väntan och nervositet.
MEN - om nu rullarna exporteras till Japan så borde det väl gå att plocka hem en därifrån? Jag vet ju att många här handlar grejer från solens rike, men efter att ha gått igenom åtskilliga trådar har jag inte hittat några tips om var man kan hitta ambor som inte finns här! Jag vet ju inte om det blir billigare än att handla med Sensibus men jag är j-igt nyfiken och sugen på att prova.
Har ni en sådan rulle som skräpar (t ex som metspörulle..
så är jag öppen för förslag, likaså om ni kan lämna tips om varifrån man kan importera Ambor själv.
Skitfiske!
Gösta (något frustrerad efter en anfådd eftermiddag som mynnade ut i intet!)
Nu återstår väl egentligen bara Olle Tevenius och Sensibus och jag är inte främande för det för att slippa denna skiteftermiddag i väntan och nervositet.
MEN - om nu rullarna exporteras till Japan så borde det väl gå att plocka hem en därifrån? Jag vet ju att många här handlar grejer från solens rike, men efter att ha gått igenom åtskilliga trådar har jag inte hittat några tips om var man kan hitta ambor som inte finns här! Jag vet ju inte om det blir billigare än att handla med Sensibus men jag är j-igt nyfiken och sugen på att prova.
Har ni en sådan rulle som skräpar (t ex som metspörulle..

Skitfiske!
Gösta (något frustrerad efter en anfådd eftermiddag som mynnade ut i intet!)
Kommentera