Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av esox88 Visa inläggInte min annons men nått för er ambatokar kanske?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Ambassader 4500 C https://www.blocket.se/vi/96386773.htm
Lämna en kommentar:
-
Inte min annons men nått för er ambatokar kanske?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Ambassader 4500 C https://www.blocket.se/vi/96386773.htm
Lämna en kommentar:
-
Finns tyvärr ingen plastbit i världen som kan kompensera för småflickshänder, så er hänvisar jag till småbarnsrullar från Kina :-P
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Ergo grip = en liten plastbit på toppen av en otymplig topptung rulle med utstickande rattar och skruvskallar överallt :-)
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Och för att lite hålla sig till tråden så kommer en helt random bild på en rulle som av olika orsaker och anledningar fick bo hos mig.
1 Foto
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Piscantur stercoreSuveränt!!
Blev opererad i båda armbågarna för många år sen, men de blev inte 100.
Kära sambon minns mycket väl min stora sorg då jag helt fick lägga ner flugfiske fäktandet, och sälja min utrustning till detta pga armbågsproblemen. Hon vet också att jag kan komma hem efter ett långt fiskepass smått förstörd av värken i armbågarna, ffa den högra.
Med utgångspunkt från herrar Reekie och comers lyckade drag med axeln respektive armar så...
Jag är i nuläget i de lyckliga omständigheterna att kunna anföra: skor, båda armbågarna, samt vänster axel som skäl för nya inköp av rullar. Kan faktiskt inte minnas att jag någonsin haft ett bättre utgångsläge efter ungkarlslivet...
Lutar mao åt att igen ge mig på att försöka veva med felkonstruerade Ambassadeurer där veven av outgrundlig anledning hamnat till vänster...
Det verkar för övrigt som att detta med att lura HSB (Hon Som Bestämmer) i samband med nya inköp, har potential att kunna bli en egen mycket utförlig tråd!
Allt från olika färger, tyngder, storlekar, barnen behöver nya fiskesaker med mera, med mera. Men inget har varit så bra som att få sympati genom att använda sin utslitna kropp och få det att låta som att det är helt tvunget inköp för framtida fiske. (Alltså helt avgörande för fisket. )
Kan du också lägga till valpögon och klämma fram en ensam tår på vänsterkinden så har du bollen i mål.
Lämna en kommentar:
-
Skadorna på en medelålders manskropp kan vara enorma, nu ser man äntligen fördelarna detta medför!
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggFenomenalt bra tips!
just nu skyller jag själv på min ömmande högeraxel och köper högervevade rullar som aldrig förr. Vill kunna sätta in mothuggen och kasta utan att bryta upp skadan hela tiden.
Behöver minst lika många som dom vänstervevade för att kunna täcka upp i alla situationer
- Gillar 3
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Värdera utrustning - dödsboav AnnawHej igen, här kommer några bilder - verkar mest vara Abu Garcia-prylar. Nåt som sticker ut? Tar tacksamt...19 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-01-23, 20:31 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav emiloneHej,
Har en ABU record 2300 i min samling som jag är osäker på pris kring, har ni några...2 Foton-
2025-01-07, 10:11 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
2024-12-30, 21:31 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57